SAAB 9-3 1998 vs Toyota Avensis 2000
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 115 ZS | 110 ZS | |
| Griezes moments: | 260 NM | 250 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 11.4 sekundes | |
|
SAAB 9-3 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Toyota Avensis, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Toyota Avensis. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 5.9 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 6.2 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Avensis ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Toyota Avensis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Toyota Avensis. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
| 1470 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
| 1000 km ar reālo patēriņu | 960 km ar reālo patēriņu | ||
| SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 280'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Avensis varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Toyota Avensis 2000 2.0 dzinējs: Dzinējs bija pazīstams ar savām labajām tehniskajām īpašībām.
Viens no tā trūkumiem ir hidraulisko kompensatoru neesamība, kas nozīmē nepieciešamību periodiski regulēt vārstu atstarpes. Nākamās paaudzes 1AD-FTV dzinējs tika aprīkots ar hidrauliskajiem ... Vairāk par Toyota Avensis 2000 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.63 m | 4.52 m | |
| Platums: | 1.71 m | 1.71 m | |
| Augstums: | 1.43 m | 1.42 m | |
| SAAB 9-3 ir par 11 cm garāks nekā Toyota Avensis, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 1 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.8 metri | |
| SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Toyota Avensis. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`300 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | augsta | augsta | |
| SAAB 9-3 ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Toyota Avensis, attiecīgi SAAB 9-3 varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
| Vidējā cena (€): | 800 | 1400 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Toyota Avensis ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
