SAAB 9-3 2007 vs Ford Focus 2005
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 175 ZS | 145 ZS | |
| Griezes moments: | 265 NM | 185 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 10.9 sekundes | |
|
SAAB 9-3 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 30 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 80 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 | 8.0 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
| Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 400'000 km | 470'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Mondeo, Ford C-Max | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford Focus varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| SAAB 9-3 2007 2.0 dzinējs: B207 dzinējs tiek uzstādīts Saab automašīnās, un tā Opel ekvivalents ir Z20NET, kas izmantots Vectra C modeļos. Dzinējam ir alumīnija sakausējuma bloks ar čuguna čaulām un ķēdes piedziņas sadales sistēma bez vārstu laika regulēšanas. Īpaša iezīme ir ... Vairāk par SAAB 9-3 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.67 m | 4.47 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.84 m | |
| Augstums: | 1.50 m | 1.45 m | |
| SAAB 9-3 ir par 20 cm garāks nekā Ford Focus, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 5 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 419 litri | 482 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1525 litri | |
|
Ford Focus ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, SAAB 9-3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 63 litriem mazāks nekā Ford Focus. Tas varētu liecināt, ka SAAB 9-3 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
| SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`895 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | augsta | augsta | |
| SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Ford Focus nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 2400 | 1200 | |
| Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.5/10 | 7.9/10 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Ford Focus ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
