SAAB 9-3 2007 vs Subaru Outback 2003
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 175 ZS | 173 ZS | |
| Griezes moments: | 265 NM | 227 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 10.9 sekundes | |
|
SAAB 9-3 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 2 ZS lielāka nekā Subaru Outback, savukārt griezes moments ir par 38 NM lielāks nekā Subaru Outback. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 | 8.7 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Subaru Outback ir labāka izvēle. SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Subaru Outback, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 58 litri | 64 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
| Subaru Outback ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 400'000 km | 370'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 13 gadi | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Subaru Outback varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| SAAB 9-3 2007 2.0 dzinējs: B207 dzinējs tiek uzstādīts Saab automašīnās, un tā Opel ekvivalents ir Z20NET, kas izmantots Vectra C modeļos. Dzinējam ir alumīnija sakausējuma bloks ar čuguna čaulām un ķēdes piedziņas sadales sistēma bez vārstu laika regulēšanas. Īpaša iezīme ir ... Vairāk par SAAB 9-3 2007 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.67 m | 4.73 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
| Augstums: | 1.50 m | 1.55 m | |
|
SAAB 9-3 ir mazāks. SAAB 9-3 ir par 6 cm īsāks nekā Subaru Outback, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 5 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 419 litri | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.8 metri | |
| Pilna masa (kg): | 1`600 | nav datu | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 2400 | 2600 | |
| Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.5/10 | 9.0/10 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Subaru Outback ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
