SAAB 9-3 2002 vs Audi A4 2001
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
| Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 175 ZS | 130 ZS | |
| Griezes moments: | 265 NM | 195 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.7 sekundes | 10.2 sekundes | |
| SAAB 9-3 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 45 ZS lielāka nekā Audi A4, savukārt griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā Audi A4. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
| Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 7.9 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 10.6 l/100km | 8.8 l/100km | |
| Degvielas patēriņa ziņā Audi A4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Audi A4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Audi A4. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 70 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
| 870 km ārpus pilsētas | 1120 km ārpus pilsētas | ||
| 580 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
| Audi A4 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
| Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 400'000 km | 420'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 8 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Audi A6 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Audi A4 varētu būt labāka izvēle. | |||
| SAAB 9-3 2002 2.0 dzinējs: B207 dzinējs tiek uzstādīts Saab automašīnās, un tā Opel ekvivalents ir Z20NET, kas izmantots Vectra C modeļos. Dzinējam ir alumīnija sakausējuma bloks ar čuguna čaulām un ķēdes piedziņas sadales sistēma bez vārstu laika regulēšanas. Īpaša iezīme ir ...  Vairāk par SAAB 9-3 2002 2.0 dzinējs Audi A4 2001 2.0 dzinējs: Dzinēja galvenās problēmas saistītas eļļas sūkni un spiediena sensoru, kā arī ar ķēdes spriegotāju. Tāpat dzinējs bieži mēdz pastiprināti patērēt eļļu. | |||
| Izmēri | |||
| Garums: | 4.64 m | 4.55 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.77 m | |
| Augstums: | 1.47 m | 1.43 m | |
| SAAB 9-3 ir par 9 cm garāks nekā Audi A4, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 4 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 445 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.1 metri | |
| SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem mazāks nekā Audi A4. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`895 | |
| Drošība: | |||
| Kvalitāte: | augsta | augsta | |
| SAAB 9-3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Audi A4 nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-3, attiecīgi SAAB 9-3 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 1600 | 1600 | |
| Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.8/10 | 7.2/10 | |
| Priekšrocības un trūkumi: | SAAB 9-3 ir 
 | Audi A4 ir 
 | |
| 
            Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
         | |||
