SAAB 9-3 2000 vs Toyota Celica 1994
| Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
| Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 150 ZS | 116 ZS | |
| Griezes moments: | 240 NM | 154 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 10.2 sekundes | |
| SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 86 NM lielāks nekā Toyota Celica. Neskatoties uz lielāku jaudu SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.2 | 7.9 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 8.2 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-3 var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 60 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
| 850 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
| 630 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
| Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 9 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī SAAB 9-5 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota Carina E | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
| SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.64 m | 4.42 m | |
| Platums: | 1.71 m | 1.75 m | |
| Augstums: | 1.44 m | 1.30 m | |
| SAAB 9-3 ir par 22 cm garāks nekā Toyota Celica, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 14 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 283 litri | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.4 metri | |
| SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`510 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 3200 | 2000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Toyota Celica ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
