SAAB 9-3 1998 vs Mercedes CLK 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.3 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (SAAB 9-3) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Mercedes CLK) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 193 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 8.4 sekundes | |
Mercedes CLK ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 78 ZS mazāka nekā Mercedes CLK, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Mercedes CLK. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 9.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 9.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.6 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 540 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 520'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLK varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.37 m | |
SAAB 9-3 ir par 6 cm garāks nekā Mercedes CLK, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 420 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.7 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 2400 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|