SAAB 9-3 1998 vs Nissan 200 SX 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Dīzeļdzinēji (SAAB 9-3) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Nissan 200 SX) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?" | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 260 NM | 265 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.9 sekundes | 7.5 sekundes | |
Nissan 200 SX ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 85 ZS mazāka nekā Nissan 200 SX, savukārt griezes moments ir par 5 NM mazāks nekā Nissan 200 SX. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 8.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 10.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.6 litriem mazāks nekā Nissan 200 SX, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 390 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4 litriem mazāks nekā Nissan 200 SX. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 68 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
1470 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
1000 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-3) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Nissan 200 SX) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.52 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.30 m | |
SAAB 9-3 ir par 11 cm garāks nekā Nissan 200 SX, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 13 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 307 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 9.6 metri | |
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Nissan 200 SX, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-3 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`780 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2400 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-3 ir
|
Nissan 200 SX ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|