LatviešuEnglishEspañol

SAAB 9-3 1998 vs Toyota Celica 1999

 
SAAB 9-3
1998 - 2002
Toyota Celica
1999 - 2002
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.2 Dīzelis1.8 Benzīns
Dīzeļdzinēji (SAAB 9-3) parasti ir labāki par benzīna dzinējiem degvielas patēriņa efektivitātes un zemas apgriezienu griezes momenta ziņā. Tāpēc tie ir ekonomiskāki un labāk piemēroti vilkšanai vai tāliem braucieniem. Savukārt benzīna (Toyota Celica) dzinēji parasti ir vieglāki, klusāki un nodrošina labāku paātrinājumu un motora atsaucību, jo īpaši mazākos transportlīdzekļos. Vairāk lasiet rakstā "Benzīns vai dīzelis - kurš ekonomiskāks?"
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesĶēdes

Jauda un dinamika

Jauda: 115 ZS143 ZS
Griezes moments: 260 NM172 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.9 sekundes8.7 sekundes
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana.
SAAB 9-3 dzinēja jauda ir par 28 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 88 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.27.7
Reālais degvielas patēriņš: 6.8 l/100km7.9 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-3 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem mazāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-3 var ietaupīt 225 litrus degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, SAAB 9-3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Toyota Celica.
Degvielas bākas tilpums: 68 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1090 km kombinētajā ciklā710 km kombinētajā ciklā
1470 km ārpus pilsētas880 km ārpus pilsētas
1000 km ar reālo patēriņu690 km ar reālo patēriņu
SAAB 9-3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 420'000 km280'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos SAAB 9-3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 7 gadi12 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
SAAB 9-3 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ...  Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.63 m4.34 m
Platums: 1.71 m1.74 m
Augstums: 1.43 m1.32 m
SAAB 9-3 ir par 29 cm garāks nekā Toyota Celica, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-3 ir par 11 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datunav datu
Apgriešanās diametrs: 10.5 metri10.4 metri
SAAB 9-3 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Toyota Celica.
Pilna masa (kg): 1`6001`200
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
virs vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 32002000
Priekšrocības un trūkumi: SAAB 9-3 ir
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • lielāks dzinēja resurss
Toyota Celica ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]