SAAB 9-5 2000 vs Opel Omega 1997
Virsbūve: | Sedans | Universāls | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 185 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 227 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 10 sekundes | |
SAAB 9-5 ir dinamiskāks braukšanā. SAAB 9-5 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Opel Omega, savukārt griezes moments ir par 53 NM lielāks nekā Opel Omega. Pateicoties lielākai jaudai SAAB 9-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.3 | 11.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā SAAB 9-5 ir labāka izvēle. SAAB 9-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Opel Omega, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar SAAB 9-5 var ietaupīt 255 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
1080 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
SAAB 9-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (SAAB 9-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 560'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Omega dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Vectra, Opel Calibra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.80 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.50 m | |
SAAB 9-5 ir par 2 cm īsāks nekā Opel Omega, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā SAAB 9-5 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1800 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
SAAB 9-5 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Opel Omega. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 2`280 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
SAAB 9-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 275 procentos gadījumu biežāk nekā SAAB 9-5, attiecīgi SAAB 9-5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-5 ir
|
Opel Omega ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|