SAAB 9-5 2005 vs Volvo S80 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 220 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.7 sekundes | 7.5 sekundes | |
Volvo S80 ir dinamiskāka braukšana. SAAB 9-5 dzinēja jauda ir par 11 ZS mazāka nekā Volvo S80, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Volvo S80. Mazākas jaudas dēļ SAAB 9-5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.3 | 9.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo S80 ir labāka izvēle. SAAB 9-5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Volvo S80, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km SAAB 9-5 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.84 m | 4.85 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.49 m | |
SAAB 9-5 ir mazāks. SAAB 9-5 ir par 1 cm īsāks nekā Volvo S80, par 10 cm šaurāks, savukārt augstumā SAAB 9-5 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 500 litri | 480 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, SAAB 9-5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā Volvo S80. Iespējams, Volvo S80 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11.7 metri | |
SAAB 9-5 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem mazāks nekā Volvo S80, tas nozīmē, ka ar SAAB 9-5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`800 | 2`160 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 5600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 9.8/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
SAAB 9-5 ir
|
Volvo S80 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|