Seat Toledo 1996 vs Mazda 323 1994
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 101 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 140 NM | 134 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.3 sekundes | 11.9 sekundes | |
Seat Toledo ir dinamiskāks braukšanā. Seat Toledo dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Mazda 323, savukārt griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Mazda 323. Pateicoties lielākai jaudai Seat Toledo sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.9 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 323 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Seat Toledo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda 323, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Seat Toledo var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Seat Toledo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mazda 323. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 760 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 910 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 323 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Seat Ibiza, Seat Cordoba | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Seat Toledo varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Seat Toledo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.24 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.36 m | |
Seat Toledo ir par 8 cm garāks nekā Mazda 323, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Seat Toledo ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 300 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.2 metri | |
Seat Toledo apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Mazda 323. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`575 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Mazda 323 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Seat Toledo nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 323, attiecīgi Mazda 323 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1000 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Seat Toledo ir
|
Mazda 323 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|