Skoda Fabia 2010 vs Dacia Logan 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.1 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 86 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 107 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 14.5 sekundes | |
Skoda Fabia ir dinamiskāks braukšanā. Skoda Fabia dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Dacia Logan, savukārt griezes moments ir par 53 NM lielāks nekā Dacia Logan. Pateicoties lielākai jaudai Skoda Fabia sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 5.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Fabia ir labāka izvēle. Skoda Fabia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Dacia Logan, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Skoda Fabia var ietaupīt 120 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
1040 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Volkswagen Caddy, Audi A1 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Skoda Fabia dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Skoda Fabia 2010 1.2 dzinējs: Lai gan dzinējam ir ķēde, tās resurss ir salīdzinoši neliels. Mēdz būt paaugstināta vibrācija tukšgaitā. Mēdz būt problēmas ar degvielas augstspiediena sūkni, to pirmā pazīme ir benzīna ... Vairāk par Skoda Fabia 2010 1.2 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.25 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.55 m | |
Skoda Fabia ir mazāks. Skoda Fabia ir par 25 cm īsāks nekā Dacia Logan, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Skoda Fabia ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 573 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1518 litri | |
Dacia Logan ir vairāk vietas bagāžai. Skoda Fabia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 93 litriem mazāks nekā Dacia Logan. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.8 metri | |
Skoda Fabia apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Dacia Logan, tas nozīmē, ka ar Skoda Fabia var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`591 | 1`570 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Skoda Fabia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Logan nopietni defekti konstatēti apmēram 185 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Fabia, attiecīgi Skoda Fabia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3400 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Skoda Fabia ir
|
Dacia Logan ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|