Subaru Impreza 2017 vs Toyota Corolla 2016
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 300 ZS | 132 ZS | |
| Griezes moments: | 407 NM | 160 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 5.2 sekundes | 11.1 sekundes | |
|
Subaru Impreza ir dinamiskāks braukšanā. Subaru Impreza dzinēja jauda ir par 168 ZS lielāka nekā Toyota Corolla, savukārt griezes moments ir par 247 NM lielāks nekā Toyota Corolla. Pateicoties lielākai jaudai Subaru Impreza sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.4 | 5.6 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 10.9 l/100km | 6.6 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Corolla ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Subaru Impreza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.8 litriem lielāks nekā Toyota Corolla, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Subaru Impreza var nākties iegādāties par 720 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Subaru Impreza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.3 litriem lielāks nekā Toyota Corolla. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 570 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
| 710 km ārpus pilsētas | 1190 km ārpus pilsētas | ||
| 550 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
| Toyota Corolla ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 350'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Corolla dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 21 gadi | 16 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Auris, Toyota Verso | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Toyota Corolla dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Toyota Corolla 2016 1.6 dzinējs: Šo dzinēju īpašnieki visbiežāk sūdzas par pārmērīgu eļļas patēriņu. Dzinēja ķēdei ir salīdzinoši īss kalpošanas laiks, un daudziem īpašniekiem tā jāmaina starp 150 000 un 200 000 km ... Vairāk par Toyota Corolla 2016 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.60 m | 4.62 m | |
| Platums: | 1.80 m | 1.78 m | |
| Augstums: | 1.48 m | 1.47 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Subaru Impreza ir par 3 cm īsāks nekā Toyota Corolla, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Subaru Impreza ir par 1 cm augstāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 452 litri | |
| Neskatoties uz mazāku auto garumu, Subaru Impreza bagāžas nodalījuma tilpums ir par 8 litriem lielāks nekā Toyota Corolla. Iespējams, Toyota Corolla vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
| Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.8 metri | |
| Subaru Impreza apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Toyota Corolla. | |||
| Pilna masa (kg): | 2`000 | 1`775 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
| Vidējā cena (€): | 30 400 | 10 000 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Subaru Impreza ir
|
Toyota Corolla ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
