Subaru Impreza 2003 vs Toyota Celica 1999
Virsbūve: | Sedans | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 225 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 172 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.2 sekundes | 8.7 sekundes | |
Subaru Impreza ir dinamiskāks braukšanā. Subaru Impreza dzinēja jauda ir par 82 ZS lielāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 128 NM lielāks nekā Toyota Celica. Pateicoties lielākai jaudai Subaru Impreza sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.8 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Subaru Impreza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Subaru Impreza var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Subaru Impreza degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.9 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 540 km kombinētajā ciklā | 710 km kombinētajā ciklā | |
700 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
460 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 290'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Toyota Avensis, Toyota Corolla, Toyota RAV4, Toyota Corolla Verso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs: 1ZZ-FE dzinējs ir modernāks, vieglāks un vienkāršāks nekā tā priekšgājējs, uzsverot degvielas ekonomiju un jaudu. Tomēr šie uzlabojumi ir panākti uz izturības rēķina, salīdzinot ar agrākajiem čuguna motoriem. Dzinēja blokam ir atvērtās dzesēšanas konstrukcija, kas atvieglo ražošanu un samazina izmaksas, bet tas ir samazinājis ... Vairāk par Toyota Celica 1999 1.8 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.34 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.32 m | |
Subaru Impreza ir par 8 cm garāks nekā Toyota Celica, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Subaru Impreza ir par 12 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Subaru Impreza apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Subaru Impreza var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`200 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4200 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Subaru Impreza ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|