Subaru Legacy 1998 vs Citroen C5 2001
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Dīzelis | |
| Benzīna (Subaru Legacy) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Citroen C5) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 125 ZS | 110 ZS | |
| Griezes moments: | 184 NM | 250 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 11.6 sekundes | |
|
Subaru Legacy ir dinamiskāks braukšanā. Subaru Legacy dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Citroen C5, taču griezes moments ir par 66 NM mazāks nekā Citroen C5. Pateicoties lielākai jaudai Subaru Legacy sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.6 | 5.7 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 6.3 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Subaru Legacy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.9 litriem lielāks nekā Citroen C5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Subaru Legacy var nākties iegādāties par 585 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Subaru Legacy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.1 litriem lielāks nekā Citroen C5. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 66 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 1150 km kombinētajā ciklā | |
| 800 km ārpus pilsētas | 1430 km ārpus pilsētas | ||
| 630 km ar reālo patēriņu | 1040 km ar reālo patēriņu | ||
| Citroen C5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 380'000 km | 560'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 6 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Subaru Forester, Subaru Impreza | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Suzuki Grand Vitara, Peugeot 607 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen C5 varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Citroen C5 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.68 m | 4.76 m | |
| Platums: | 1.70 m | 1.77 m | |
| Augstums: | 1.52 m | 1.52 m | |
|
Subaru Legacy ir mazāks. Subaru Legacy ir par 8 cm īsāks nekā Citroen C5, par 7 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 528 litri | nav datu | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1646 litri | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 11.4 metri | |
| Subaru Legacy apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Citroen C5. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`875 | 1`500 | |
| Drošība: | nav datu | ||
| Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
| Subaru Legacy ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C5 nopietni defekti konstatēti apmēram 145 procentos gadījumu biežāk nekā Subaru Legacy, attiecīgi Subaru Legacy kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 1000 | 800 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Subaru Legacy ir
|
Citroen C5 ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
