LatviešuEnglishEspañol

Subaru Legacy 2006 vs Mazda 3 2006

 
Subaru Legacy
2006 - 2009
Mazda 3
2006 - 2009
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 2.0 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 165 ZS150 ZS
Griezes moments: 187 NM187 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.4 sekundes9 sekundes
Subaru Legacy dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Mazda 3, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz lielāku jaudu Subaru Legacy sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.58.2
Reālais degvielas patēriņš: 9.3 l/100km8.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Subaru Legacy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Subaru Legacy var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Subaru Legacy degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda 3.
Degvielas bākas tilpums: 64 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 750 km kombinētajā ciklā670 km kombinētajā ciklā
960 km ārpus pilsētas870 km ārpus pilsētas
680 km ar reālo patēriņu670 km ar reālo patēriņu
Subaru Legacy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)Priekšpiedziņa (FWD)
Klīrenss: 150 mm160 mm
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 350'000 km420'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 16 gadi13 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Subaru Forester, Subaru Impreza, Subaru XVIzmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda MX-5, Mazda 5, Mazda CX-5
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Mazda 3 2006 2.0 dzinējs: Dzinējam mēdz būt nestabili tukšgaitas apgriezieni. Tāpat pie motora vājajām vietām var pieskaitīt termostatu un dzesēšanas sistēmas sūkni. Pie lielākiem nobraukumiem šis dzinējs mēdz ...  Vairāk par Mazda 3 2006 2.0 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.66 m4.49 m
Platums: 1.73 m1.76 m
Augstums: 1.42 m1.47 m
Subaru Legacy ir par 17 cm garāks nekā Mazda 3, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Subaru Legacy ir par 5 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 433 litri413 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1285 litri
Subaru Legacy bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā Mazda 3.
Apgriešanās diametrs: 11.6 metri10.9 metri
Subaru Legacy apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Subaru Legacy var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9301`770
Drošība: nav datu
Kvalitāte: nav datu
virs vidējās
Vidējā cena (€): 30002600
Priekšrocības un trūkumi: Subaru Legacy ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ir 4x4 piedziņa
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Mazda 3 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks klīrenss
  • lielāks dzinēja resurss
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]