Toyota Camry 2009 vs BMW 5 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Benzīns | 3.0 Dīzelis | |
Benzīna (Toyota Camry) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (BMW 5 sērija) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 179 ZS | 286 ZS | |
Griezes moments: | 232 NM | 580 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 6.4 sekundes | |
Toyota Camry dzinēja jauda ir par 107 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 348 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 | 6.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Toyota Camry degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.2 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Toyota Camry var nākties iegādāties par 330 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 1020 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Camry) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Klīrenss: | 135 mm | 142 mm | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Toyota RAV4, Lexus ES | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 7 sērija, BMW X3, BMW X6 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Toyota Camry 2009 2.5 dzinējs: 2,5 litru 2AR-FE dzinējs aizstāja agrāko 2,4 litru AZ sēriju un tiek uzskatīts par ļoti uzticamu un ilglaicīgu dzinēju, ko bieži dēvē par "miljonnieku". Tomēr, lai nodrošinātu tā ilgmūžību, ... Vairāk par Toyota Camry 2009 2.5 dzinējs BMW 5 sērija 2007 3.0 dzinējs: BMW M57 dzinējs tiek uzskatīts par vienu no labākajiem Vācijā ražotajiem agregātiem. Šis sešcilindru rindas motors tiek slavēts par uzticamību, un automobiļi ar šo dzinēju bieži vien tiek pārdoti ātrāk ... Vairāk par BMW 5 sērija 2007 3.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.82 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.47 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Toyota Camry ir par 3 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Toyota Camry ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | 520 litri | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Toyota Camry bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`220 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 5000 | 6800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Toyota Camry ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|