Volkswagen Lupo 1998 vs Suzuki Ignis 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 50 ZS | 83 ZS | |
Griezes moments: | 86 NM | 110 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.7 sekundes | 11.4 sekundes | |
Suzuki Ignis ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Lupo dzinēja jauda ir par 33 ZS mazāka nekā Suzuki Ignis, savukārt griezes moments ir par 24 NM mazāks nekā Suzuki Ignis. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Lupo sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 6.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Lupo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem mazāks nekā Suzuki Ignis, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Lupo var ietaupīt 120 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Suzuki Ignis. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 34 litri | 41 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
730 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
530 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Suzuki Ignis ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Seat Arosa | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Suzuki Swift, Suzuki Liana, Suzuki Wagon R+, Suzuki Jimny | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Ignis varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volkswagen Lupo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.53 m | 3.62 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.54 m | |
Volkswagen Lupo ir par 9 cm īsāks nekā Suzuki Ignis, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Volkswagen Lupo ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | 280 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | 620 litri | |
Volkswagen Lupo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem mazāks nekā Suzuki Ignis. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Lupo (par 210 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.8 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`340 | 800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Suzuki Ignis ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Lupo nopietni defekti konstatēti apmēram 25 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Ignis, attiecīgi Suzuki Ignis kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Lupo ir
|
Suzuki Ignis ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|