Volkswagen Lupo 1998 vs Peugeot 206 1998
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 50 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 86 NM | 120 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 17.7 sekundes | 12.2 sekundes | |
Peugeot 206 ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Lupo dzinēja jauda ir par 25 ZS mazāka nekā Peugeot 206, savukārt griezes moments ir par 34 NM mazāks nekā Peugeot 206. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Lupo sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volkswagen Lupo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Peugeot 206, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volkswagen Lupo var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Lupo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Peugeot 206. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 34 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
730 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
530 km ar reālo patēriņu | 720 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 206 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Lupo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Polo, Seat Ibiza, Seat Arosa | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Citroen Berlingo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 206 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volkswagen Lupo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.53 m | 3.82 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.65 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.43 m | |
Volkswagen Lupo ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Volkswagen Lupo ir par 29 cm īsāks nekā Peugeot 206, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Lupo ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 130 litri | 245 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
830 litri | 1130 litri | |
Peugeot 206 ir vairāk vietas bagāžai. Volkswagen Lupo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 115 litriem mazāks nekā Peugeot 206. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 206 (par 300 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 9.9 metri | |
Volkswagen Lupo apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Peugeot 206. | |||
Pilna masa (kg): | 1`340 | 1`450 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Volkswagen Lupo ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 206 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Lupo, attiecīgi Volkswagen Lupo kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Lupo ir
|
Peugeot 206 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|