Volkswagen Polo 1995 vs Hyundai i30 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 135 ZS | |
Griezes moments: | 135 NM | 164 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 9.9 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Polo dzinēja jauda ir par 60 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 29 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Polo sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 5.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.4 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Polo var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 630 km kombinētajā ciklā | 1060 km kombinētajā ciklā | |
810 km ārpus pilsētas | 1230 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Polo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Seat Ibiza, Seat Cordoba | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volkswagen Polo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Hyundai i30 2012 1.6 dzinējs: Dzinējs kopumā ir uzticams un nav īpaši jutīgs pret degvielas kvalitāti. Tomēr tam ir vairākas izplatītas problēmas. Viena no visbiežāk sastopamajām ir ātra oglekļa nogulšņu uzkrāšanās uz ieplūdes ... Vairāk par Hyundai i30 2012 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.72 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.66 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.47 m | |
Volkswagen Polo ir mazāks. Volkswagen Polo ir par 58 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 12 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Polo ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 245 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
975 litri | 1316 litri | |
Hyundai i30 ir vairāk vietas bagāžai. Volkswagen Polo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 133 litriem mazāks nekā Hyundai i30. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 341 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.1 metri | 10.6 metri | |
Volkswagen Polo apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Hyundai i30, tas nozīmē, ka ar Volkswagen Polo var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`400 | 1`820 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 800 | 4800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.4/10 | 8.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Polo ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|