Volkswagen Polo 1997 vs Hyundai i30 2012
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 128 ZS | |
Griezes moments: | 202 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 10.9 sekundes | |
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana. Volkswagen Polo dzinēja jauda ir par 38 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 58 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Volkswagen Polo sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 3.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Polo var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 1430 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 1510 km ārpus pilsētas | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 600'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Polo dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Volkswagen Sharan, Seat Toledo, Seat Cordoba | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.14 m | 4.30 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.47 m | |
Volkswagen Polo ir mazāks. Volkswagen Polo ir par 16 cm īsāks nekā Hyundai i30, par 14 cm šaurāks, savukārt augstumā Volkswagen Polo ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 378 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
760 litri | 1316 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Volkswagen Polo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 77 litriem lielāks nekā Hyundai i30. Iespējams, Hyundai i30 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai i30 (par 556 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.6 metri | |
Volkswagen Polo apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`605 | 1`920 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 800 | 4800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.2/10 | 8.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Polo ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|