Volkswagen Polo 2009 vs Hyundai i20 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 15.9 sekundes | |
Volkswagen Polo ir dinamiskāks braukšanā. Volkswagen Polo dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Hyundai i20, savukārt griezes moments ir par 50 NM lielāks nekā Hyundai i20. Pateicoties lielākai jaudai Volkswagen Polo sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.2 | 3.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 4.9 l/100km | 4.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i20 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Hyundai i20, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volkswagen Polo var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volkswagen Polo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1070 km kombinētajā ciklā | 1400 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1500 km ārpus pilsētas | ||
910 km ar reālo patēriņu | 950 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i20 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Audi A3, Skoda Fabia, Skoda Roomster | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Volkswagen Polo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Volkswagen Polo 2009 1.6 dzinējs: 1.6 TDI turbodīzeļa dzinējs tiek uzskatīts par uzticamu, ņemot vērā tā plašo pielietojumu komerctransportā. Pat intensīvas ekspluatācijas apstākļos tas spēj sasniegt pat 500 000 km, ja vien tiek nodrošināta regulāra un ... Vairāk par Volkswagen Polo 2009 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.97 m | 4.00 m | |
Platums: | 1.68 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.49 m | 1.49 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volkswagen Polo ir par 3 cm īsāks nekā Hyundai i20, par 3 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 280 litri | 295 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1060 litri | |
Volkswagen Polo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem mazāks nekā Hyundai i20. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.4 metri | |
Volkswagen Polo apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Hyundai i20. | |||
Pilna masa (kg): | 1`650 | 1`635 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Volkswagen Polo ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai i20 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Volkswagen Polo, attiecīgi Volkswagen Polo kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4000 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volkswagen Polo ir
|
Hyundai i20 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|