Volvo 850 1993 vs Opel Omega 1994
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.5 Dīzelis | |
Benzīna (Volvo 850) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Opel Omega) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 13.5 sekundes | |
Volvo 850 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo 850 dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Opel Omega, taču griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Opel Omega. Pateicoties lielākai jaudai Volvo 850 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.7 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Omega ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo 850 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Opel Omega, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo 850 var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo 850 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Opel Omega. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 73 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 970 km kombinētajā ciklā | |
680 km ar reālo patēriņu | 820 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo 850) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.71 m | 4.82 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.50 m | |
Volvo 850 ir mazāks. Volvo 850 ir par 11 cm īsāks nekā Opel Omega, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Volvo 850 ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 540 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1800 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11 metri | |
Volvo 850 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Opel Omega, tas nozīmē, ka ar Volvo 850 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 2`280 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | zem vidējās | |
Volvo 850 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo 850, attiecīgi Volvo 850 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo 850 ir
|
Opel Omega ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|