Volvo 850 1992 vs Mercedes E klase 1993
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.5 Dīzelis | |
| Benzīna (Volvo 850) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Mercedes E klase) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
| Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 170 ZS | 126 ZS | |
| Griezes moments: | 220 NM | 231 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 12.3 sekundes | |
|
Volvo 850 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo 850 dzinēja jauda ir par 44 ZS lielāka nekā Mercedes E klase, taču griezes moments ir par 11 NM mazāks nekā Mercedes E klase. Pateicoties lielākai jaudai Volvo 850 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 7.5 | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase ir labāka izvēle. Volvo 850 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Mercedes E klase, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo 850 var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 73 litri | 70 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 930 km kombinētajā ciklā | |
| Mercedes E klase ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
| Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
| Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo 850) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
| Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 560'000 km | |
| Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 16 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S70 | Izmantots tikai šim modelim | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.66 m | 4.74 m | |
| Platums: | 1.76 m | 1.74 m | |
| Augstums: | 1.40 m | 1.43 m | |
| Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Volvo 850 ir par 8 cm īsāks nekā Mercedes E klase, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Volvo 850 ir par 3 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
| Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 11.2 metri | |
| Volvo 850 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Mercedes E klase, tas nozīmē, ka ar Volvo 850 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`600 | 2`030 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | vidēja | augsta | |
| Mercedes E klase ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo 850 nopietni defekti konstatēti apmēram 35 procentos gadījumu biežāk nekā Mercedes E klase, attiecīgi Mercedes E klase kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 1200 | 3200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo 850 ir
|
Mercedes E klase ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
