Volvo 850 1992 vs Volvo 940 1990
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.4 Dīzelis | |
Benzīna (Volvo 850) dzinēji parasti ir klusāki, vienmērīgāki un labāk piemēroti īsiem braucieniem, jo ātrāk uzsilst. Savukārt dīzeļdzinējiem (Volvo 940) ir augstāka degvielas patēriņa efektivitāte un griezes moments, tāpēc tie ir ideāli piemēroti braukšanai lielos attālumos un lielām kravām. Lasiet vairāk: Benzīns vai dīzelis - kas ir ekonomiskāks? | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 122 ZS | |
Griezes moments: | 220 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9 sekundes | 11.5 sekundes | |
Volvo 850 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo 850 dzinēja jauda ir par 48 ZS lielāka nekā Volvo 940, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Volvo 940. Pateicoties lielākai jaudai Volvo 850 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 7.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.6 l/100km | 8.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo 940 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo 850 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Volvo 940, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo 850 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo 850 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā Volvo 940. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 73 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
760 km ar reālo patēriņu | 920 km ar reālo patēriņu | ||
Volvo 940 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo 850) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Volvo 940) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.66 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.41 m | |
Volvo 850 ir par 21 cm īsāks nekā Volvo 940, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Volvo 850 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 470 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 9.9 metri | |
Volvo 850 apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Volvo 940. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`945 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | virs vidējās | |
Volvo 940 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo 850 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo 940, attiecīgi Volvo 940 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo 850 ir
|
Volvo 940 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|