Volvo 850 1994 vs Opel Omega 1994
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 126 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 185 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes | 11 sekundes | |
Opel Omega ir dinamiskāka braukšana. Volvo 850 dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Opel Omega, savukārt griezes moments ir par 15 NM mazāks nekā Opel Omega. Mazākas jaudas dēļ Volvo 850 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 8.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.8 l/100km | 9.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Volvo 850 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Opel Omega, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo 850 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo 850 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Opel Omega. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 73 litri | 75 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
740 km ar reālo patēriņu | 790 km ar reālo patēriņu | ||
Opel Omega ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Volvo 850) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Opel Omega) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S70 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Vectra, Opel Calibra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Omega varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.67 m | 4.79 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.79 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.46 m | |
Volvo 850 ir mazāks. Volvo 850 ir par 12 cm īsāks nekā Opel Omega, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Volvo 850 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 445 litri | 530 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 830 litri | |
Opel Omega ir vairāk vietas bagāžai. Volvo 850 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem mazāks nekā Opel Omega. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Volvo 850 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Opel Omega, tas nozīmē, ka ar Volvo 850 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`840 | 2`010 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Volvo 850 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Omega nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo 850, attiecīgi Volvo 850 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 1000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo 850 ir
|
Opel Omega ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|