Volvo 960 1994 vs Mercedes S klase 1993
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Manuālā/Automāts | Manuālā/Automāts | |
---|---|---|---|
Motori: | 2.5 - 2.9 (benzīns) | 2.8 - 6.0 (benzīns, dīzelis) | |
Abi auto ir pieejami ar benzīna motoriem. Mercedes S klase ir pieejams arī ar dīzeļa motoru. Dīzeļdzinēji parasti nodrošina labāku degvielas patēriņa efektivitāti un lielāku griezes momentu salīdzinājumā ar citiem dzinēju tipiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 - 204 ZS | 150 - 394 ZS | |
Griezes moments: | 233 - 267 NM | 270 - 570 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 - 10 sekundes | 6.6 - 12.9 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.5 - 11.1 | 9.7 - 15.4 | |
Volvo 960 benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 2.8 litriem mazāks nekā Mercedes S klase. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 5.15 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.49 m | |
Volvo 960 ir mazāks. Volvo 960 ir par 28 cm īsāks nekā Mercedes S klase, par 14 cm šaurāks, savukārt augstumā Volvo 960 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 491 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 9.8 metri | 12.5 metri | |
Volvo 960 apgriešanās diametrs ir par 2.7 metriem mazāks nekā Mercedes S klase, tas nozīmē, ka ar Volvo 960 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 1`960 | ~ 2`070 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1400 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo 960 ir
|
Mercedes S klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|