Volvo S40 2007 vs Mazda 3 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 165 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 12.2 sekundes | |
Volvo S40 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo S40 dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 20 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Volvo S40 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.3 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo S40 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo S40 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo S40 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Mazda 3. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 3 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Klīrenss: | 135 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mazda 3 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Mazda 3 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 460'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo S40 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volvo V50, Volvo C30 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.58 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.47 m | |
Volvo S40 ir par 10 cm īsāks nekā Mazda 3, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Volvo S40 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 404 litri | 430 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
883 litri | nav datu | |
Mazda 3 ir vairāk vietas bagāžai. Volvo S40 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 26 litriem mazāks nekā Mazda 3. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.4 metri | |
Volvo S40 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Volvo S40 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | 1`745 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Mazda 3 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo S40 nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 3, attiecīgi Mazda 3 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4200 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo S40 ir
|
Mazda 3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|