LatviešuEnglishEspañol

Volvo S60 2004 vs Mazda 3 2009

 
Volvo S60
2004 - 2009
Mazda 3
2009 - 2011
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.4 Benzīns1.6 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 170 ZS105 ZS
Griezes moments: 230 NM145 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.7 sekundes12.2 sekundes
Volvo S60 ir dinamiskāks braukšanā.
Volvo S60 dzinēja jauda ir par 65 ZS lielāka nekā Mazda 3, savukārt griezes moments ir par 85 NM lielāks nekā Mazda 3. Pateicoties lielākai jaudai Volvo S60 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.06.3
Reālais degvielas patēriņš: 8.7 l/100km7.5 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 3 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Volvo S60 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem lielāks nekā Mazda 3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo S60 var nākties iegādāties par 405 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo S60 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Mazda 3.
Degvielas bākas tilpums: 70 litri55 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 770 km kombinētajā ciklā870 km kombinētajā ciklā
1010 km ārpus pilsētas1050 km ārpus pilsētas
800 km ar reālo patēriņu730 km ar reālo patēriņu
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?"

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 560'000 km350'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo S60 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks.
Dzinēja ražošanas ilgums: 13 gadi16 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S40, Volvo V50, Volvo S70Izmantots tikai šim modelim
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība.
Vārstu hidrokompensatori:
Volvo S60 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Volvo S60 2004 2.4 dzinējs: Šī dzinēja galvenās priekšrocības ir izturīgas detaļas, ilgmūžība, uzticamība ikdienas ekspluatācijā un pietiekama jaudas rezerve. Tomēr tam ir arī vairāki trūkumi. Agrīnajos modeļos ...  Vairāk par Volvo S60 2004 2.4 dzinējs 

Izmēri

Garums: 4.58 m4.58 m
Platums: 1.80 m1.76 m
Augstums: 1.43 m1.47 m
Volvo S60 un Mazda 3 garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 424 litri430 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1034 litrinav datu
Volvo S60 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 6 litriem mazāks nekā Mazda 3.
Apgriešanās diametrs: 11 metri10.4 metri
Volvo S60 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda 3, tas nozīmē, ka ar Volvo S60 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`9801`745
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
vidēja

virs vidējās
Vidējā cena (€): 26003200
Priekšrocības un trūkumi: Volvo S60 ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks dzinēja resurss
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mazda 3 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • labāka manevrētspēja
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]