Volvo V40 1999 vs Citroen Berlingo 2000
| Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
|---|---|---|---|
| Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
| Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
| Jauda: | 109 ZS | 108 ZS | |
| Griezes moments: | 145 NM | 147 NM | |
| Paātrinājums 0-100 km/h: | 12 sekundes | 11.2 sekundes | |
|
Citroen Berlingo ir dinamiskāka braukšana. Volvo V40 dzinēja jauda ir par 1 ZS lielāka nekā Citroen Berlingo, taču griezes moments ir par 2 NM mazāks nekā Citroen Berlingo. Neskatoties uz lielāku jaudu Volvo V40 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
| Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.0 | 7.4 | |
| Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 8.1 l/100km | |
|
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Berlingo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo V40 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Citroen Berlingo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo V40 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo V40 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Citroen Berlingo. | |||
| Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
| Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
| 960 km ārpus pilsētas | 880 km ārpus pilsētas | ||
| 710 km ar reālo patēriņu | 670 km ar reālo patēriņu | ||
| Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
| Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 15 gadi | |
| Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Volvo S40 | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | |
| Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Citroen Berlingo varētu būt labāka izvēle. | |||
| Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
| Citroen Berlingo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
| Citroen Berlingo 2000 1.6 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas ... Vairāk par Citroen Berlingo 2000 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
| Garums: | 4.48 m | 4.11 m | |
| Platums: | 1.72 m | 1.72 m | |
| Augstums: | 1.41 m | 1.80 m | |
| Volvo V40 ir par 37 cm garāks nekā Citroen Berlingo, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Volvo V40 ir par 39 cm zemāks. | |||
| Bagāžnieka tilpums: | 471 litri | 624 litri | |
| Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1421 litri | 2800 litri | |
|
Citroen Berlingo ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Volvo V40 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 153 litriem mazāks nekā Citroen Berlingo. Tas varētu liecināt, ka Volvo V40 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen Berlingo (par 1379 litriem). | |||
| Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.2 metri | |
| Volvo V40 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Citroen Berlingo, tas nozīmē, ka ar Volvo V40 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
| Pilna masa (kg): | 1`770 | 1`780 | |
| Drošība: | nav datu | nav datu | |
| Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
| Volvo V40 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen Berlingo nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Volvo V40, attiecīgi Volvo V40 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
| Vidējā cena (€): | 600 | 1200 | |
| Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo V40 ir
|
Citroen Berlingo ir
| |
|
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|
|||
