Volvo V40 1999 vs Peugeot 307 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 170 NM | 147 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes | 11.9 sekundes | |
Volvo V40 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo V40 dzinēja jauda ir par 12 ZS lielāka nekā Peugeot 307, savukārt griezes moments ir par 23 NM lielāks nekā Peugeot 307. Pateicoties lielākai jaudai Volvo V40 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 7.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.5 l/100km | 8.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 307 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Volvo V40 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Peugeot 307, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Volvo V40 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Volvo V40 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Peugeot 307. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 730 km kombinētajā ciklā | 770 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 307 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Volvo S40 | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 307 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 307 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Peugeot 307 2005 1.6 dzinējs: Salīdzinoši uzticams dzinējs, galvenās problēmas mēdz sagādāt dzinēja vadības elektronika. Dzinējs ir prasīgs pret degvielas kvalitāti un degvielas patēriņš ir salīdzinoši augsts. Zobsiksnas ... Vairāk par Peugeot 307 2005 1.6 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.54 m | |
Volvo V40 ir par 5 cm garāks nekā Peugeot 307, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Volvo V40 ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 2211 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11 metri | |
Volvo V40 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Peugeot 307, tas nozīmē, ka ar Volvo V40 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`940 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | Peugeot 307 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volvo V40 nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 307, attiecīgi Peugeot 307 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 600 | 1800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo V40 ir
|
Peugeot 307 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|