Volvo XC90 2014 vs Lexus GX 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 4.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 320 ZS | 296 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 438 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.9 sekundes | 8.3 sekundes | |
Volvo XC90 ir dinamiskāks braukšanā. Volvo XC90 dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Lexus GX, taču griezes moments ir par 38 NM mazāks nekā Lexus GX. Pateicoties lielākai jaudai Volvo XC90 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 12.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā Volvo XC90 ir labāka izvēle. Volvo XC90 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.1 litriem mazāks nekā Lexus GX, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Volvo XC90 var ietaupīt 765 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 71 litri | 87 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 670 km kombinētajā ciklā | |
Volvo XC90 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 238 mm | 206 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Volvo XC90 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 360'000 km | 630'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Lexus GX dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volvo S60, Volvo XC60, Volvo S90, Volvo V90 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Toyota Land Cruiser, Lexus GS, Toyota Tundra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.95 m | 4.88 m | |
Platums: | 2.01 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.78 m | 1.85 m | |
Volvo XC90 ir lielāks, bet zemāks. Volvo XC90 ir par 7 cm garāks nekā Lexus GX, par 12 cm platāks, savukārt augstumā Volvo XC90 ir par 7 cm zemāks. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 615 litri | 621 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 250 litri | 621 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 615 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1886 litri | 1832 litri | |
Versijā ar 7 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Lexus GX (par 371 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volvo XC90 (par 54 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`750 | 2`990 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 23 800 | 33 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Volvo XC90 ir
|
Lexus GX ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|