LatviešuEnglishEspañol

Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 150

Fiat Bravo 2007 1.9 dīzelis apraksts

Hečbeks Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 150 tika ražots no 2007.gada aprīļa līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.9 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Fiat Bravo 2007 - 2010 versija un griezes momentu 305 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un Garrett GT1749V turbīna. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 270 līdz 450 tūkstošiem kilometru. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Fiat Bravo 1.9 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.7 litri.

Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 150 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 150 sasniedz 9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 209 km/h.

Šī Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 150 degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.6 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Fiat Bravo 2007 - 2010 versijām. Degvielas bākas tilpums ir 58 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1020 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Fiat degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.4 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Fiat Bravo degvielas patēriņš.

Fiat Bravo drošība

Drošības testos Fiat Bravo ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Fiat Bravo novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar trīs zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Fiat Bravo saņēmis divas zvaigznes.

Fiat Bravo 2007

Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 150 tehniskie dati

Modelis: Fiat Bravo 1.9 16v Multijet 150
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2007. aprīlis ... 2010. janvāris 
Dzinējs: 1910 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 149 g/km
Jauda: 150 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 305 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 209 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.6 (kombinētais)
Reālais degvielas patēriņš: 6.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 58 litri
Auto izmēri: 4.34m (garums) 1.79m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Bagāžnieka tilpums: 400 litri
Auto svars (pilna masa): 1300 kg

Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 150 dzinējs 937A5000

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1910 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 82 mm
Virzuļa gājiens 90.4 mm
Kompresijas pakāpe 17.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 150 eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.7 litri
Jauda 150 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 305 NM pie 2000 apgr/min
Dzinēja ražotājs Alfa Romeo
Ražošanas sākums (gads) 2003
Ražošanas ilgums 7 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Alfa Romeo 147 Alfa Romeo GT

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Fiat Bravo hečbeka [2007 - 2010] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Fiat Bravo 2007 1.4 16v Apr 2007 — Jan 2010 1.4 Benzīns 90 ZS 6.7 l/100km Manuālā (6)
Fiat Bravo 2007 1.4 S

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.5 sekundēs
Ekonomiskākā benzīna versija
Vienīgā versija ar automātisko kārbu

1.4 Benzīns 150 ZS 6.5 l/100km Automāts (6)
Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 115 Apr 2007 — Jan 2010

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.9 Dīzelis 120 ZS 5.3 l/100km Manuālā (5)
Fiat Bravo 2007 1.9 16v Multijet 150 Apr 2007 — Jan 2010

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (150 ZS)

1.9 Dīzelis 150 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Fiat Bravo 2007
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]