LatviešuEnglishEspañol

Hyundai i10 2011 1.2i

Hyundai i10 2011 1.2 benzīns apraksts

Hečbeks Hyundai i10 2011 1.2i tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 85 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Hyundai i10 2011 - 2013 versija un griezes momentu 121 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 250 000 līdz 420 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Hyundai i10 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.

Hyundai i10 2011 1.2i ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Hyundai i10 2011 1.2i sasniedz 12.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 169 km/h.

Hyundai i10 2011 1.2i degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.6 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Hyundai i10 2011 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 5.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 35 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 840 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Hyundai degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 5.7 litri uz 100 km, kas ir par 24% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Hyundai i10 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Hyundai i10 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Hyundai i10 2011 1.2i AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk (13.8 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.9 litriem uz 100 km jeb 20 % lielāks - 5.5 litri uz 100 km.
Hyundai i10 1.2 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Hyundai i10 2011

Hyundai i10 2011 1.2i tehniskie dati

Modelis: Hyundai i10 1.2i
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2013. janvāris 
Dzinējs: 1248 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 108 g/km
Jauda: 85 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 121 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 169 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.3 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.6 (kombinētais) 5.6 (pilsētā) 4.1 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 5.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 35 litri
Auto izmēri: 3.59m (garums) 1.60m (platums) 1.54m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 9.5 metri
Klīrenss: 149 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Bagāžnieka tilpums: 225 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 910 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1410 kg

Hyundai i10 2011 1.2i dzinējs G4LA FR

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 250 000 līdz 420 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1248 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 71 mm
Virzuļa gājiens 78.8 mm
Kompresijas pakāpe 10.5 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 150 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Hyundai i10 2011 1.2i eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.2 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 85 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 121 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2008
Ražošanas ilgums 16 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Kia RIO Kia Picanto Hyundai i20

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Hyundai i10 hečbeka [2011 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Hyundai i10 2011 1.0 Jan 2011 — Jan 2013

Ekonomiskākā versija

1.0 Benzīns 69 ZS 4.2 l/100km Manuālā (5)
Hyundai i10 2011 1.1i Jan 2011 — Jan 2013 1.1 Benzīns 69 ZS 4.7 l/100km Manuālā (5)
Hyundai i10 2011 1.1 1.1 Benzīns 69 ZS 5.8 l/100km Automāts (4)
Hyundai i10 2011 1.2i Jan 2011 — Jan 2013

Dinamiskākā versija - 100 km/h 12.3 sekundēs
Ekonomiskākā versija pēc reālā patēriņa

1.2 Benzīns 85 ZS 4.6 l/100km Manuālā (5)
Hyundai i10 2011 1.2i Jan 2011 — Jan 2013

Jaudīgākā versija (85 ZS)

1.2 Benzīns 85 ZS 5.5 l/100km Automāts (4)
Atsauksmes par Hyundai i10 2011
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]