LatviešuEnglishEspañol

Isuzu D-Max 2006 3.0 TD Double Cab

Isuzu D-Max 2006 3.0 dīzelis apraksts

Apvidus auto Isuzu D-Max 2006 3.0 TD Double Cab tika ražots no 2008.gada janvāra līdz 2012.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 3.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 163 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Isuzu D-Max 2006 - 2012 versija un griezes momentu 333 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un IHI RHV5 turbīna. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 450 līdz 750 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Isuzu D-Max 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 7 litri.

Isuzu D-Max 2006 3.0 TD Double Cab ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.

Šī Isuzu D-Max 2006 3.0 TD Double Cab degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 8.4 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Isuzu D-Max 2006 - 2012 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 10.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 76 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 900 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1040 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Isuzu degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.6 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Isuzu D-Max degvielas patēriņš.

Isuzu D-Max drošība

Drošības testos Isuzu D-Max ir ieguvis 2 zvaigznes no piecām, tā drošība ir diezgan zema.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Isuzu D-Max novērtēta ar divām zvaigznēm, bērnu drošība - ar divām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Isuzu D-Max saņēmis vienu zvaigzni.

Ar šādu pašu dzinēju pieejamas arī divas citas Isuzu D-Max versijas - ar automātisko pārnesumu kārbu (Isuzu D-Max 2008 3.0 TD Double Cab AT 4x4), un ar automātisko pārnesumu kārbu (Isuzu D-Max 2008 3.0 TD Space Cab AT 4x4):
  • Isuzu D-Max 2008 3.0 TD Double Cab AT 4x4 ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 7 % lielāks - 9.0 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.4 litriem uz 100 km jeb 4 % lielāks - 10.0 litri uz 100 km
  • Isuzu D-Max 2008 3.0 TD Space Cab AT 4x4 ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 7 % lielāks - 9.0 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.4 litriem uz 100 km jeb 4 % lielāks - 10.0 litri uz 100 km
Isuzu D-Max 2006

Isuzu D-Max 2006 3.0 TD Double Cab tehniskie dati

Modelis: Isuzu D-Max 3.0 TD Double Cab
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2008. janvāris ... 2012. decembris 
Dzinējs: 2999 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 163 ZS pie 3600 apgr/min Griezes moments: 333 NM pie 1800 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)
Maksimālais ātrums: nav datu Paātrinājums 0-100 km/h: nav datu
Degvielas patēriņš (l/100km): 8.4 (kombinētais) 10.5 (pilsētā) 7.2 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 9.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 76 litri
Auto izmēri: 5.04m (garums) 1.80m (platums) 1.74m (augstums)
Sēdvietas: 5 sēdvietas

Isuzu D-Max 2006 3.0 TD Double Cab dzinējs 4JJ1-TCX

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 450 000 līdz 750 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 2999 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 95.4 mm
Virzuļa gājiens 104.9 mm
Kompresijas pakāpe 17.3 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Isuzu D-Max 2006 3.0 TD Double Cab eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 7 litri
Jauda 163 - 177 ZS pie 3600 apgr/min
Griezes moments 330 - 380 NM pie 1800 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2004
Ražošanas ilgums 20 gadi

Visas Isuzu D-Max [2006 - 2012] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
Isuzu D-Max 2008 2.5 TD Single Cab Jan 2008 — Dec 2012

Ekonomiskākā versija

2.5 Dīzelis 136 ZS 7.4 l/100km Manuālā (5) Aizmugures
Isuzu D-Max 2008 2.5 TD Double Cab 4x4 Jan 2008 — Dec 2012 2.5 Dīzelis 136 ZS 8.1 l/100km Manuālā (5) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2008 2.5 TD Space Cab 4x4 Jan 2008 — Dec 2012

Ekonomiskākā versija pēc reālā patēriņa

2.5 Dīzelis 136 ZS 8.1 l/100km Manuālā (5) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2006 2.5D 4x4 Jan 2006 — Jan 2012 2.5 Dīzelis 136 ZS - Automāts (4) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2008 3.0 TD Double Cab 4x4 Jan 2008 — Dec 2012 3.0 Dīzelis 163 ZS 8.4 l/100km Manuālā (5) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2008 3.0 TD Single Cab 4x4 Jan 2008 — Dec 2012 3.0 Dīzelis 163 ZS 8.4 l/100km Manuālā (5) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2008 3.0 TD Space Cab 4x4 Jan 2008 — Dec 2012

Dinamiskākā versija - 100 km/h 20 sekundēs

3.0 Dīzelis 163 ZS 8.4 l/100km Manuālā (5) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2008 3.0 TD Double Cab 4x4 Jan 2008 — Dec 2012 3.0 Dīzelis 163 ZS 9.0 l/100km Automāts (4) Pilnpiedziņa
Isuzu D-Max 2008 3.0 TD Space Cab 4x4 Jan 2008 — Dec 2012

Dinamiskākā versija - 100 km/h 20 sekundēs

3.0 Dīzelis 163 ZS 9.0 l/100km Automāts (4) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par Isuzu D-Max 2006
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]