LatviešuEnglishEspañol

Ford Sierra 1990 vs Hyundai i30 2010

 
Ford Sierra
1990 - 1993
Hyundai i30
2010 - 2012
Virsbūve: SedansHečbeks
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.8 Dīzelis1.6 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasĶēdes
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi.

Jauda un dinamika

Jauda: 75 ZS115 ZS
Griezes moments: 152 NM260 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 16.4 sekundes11.6 sekundes
Hyundai i30 ir dinamiskāka braukšana.
Ford Sierra dzinēja jauda ir par 40 ZS mazāka nekā Hyundai i30, savukārt griezes moments ir par 108 NM mazāks nekā Hyundai i30. Mazākas jaudas dēļ Ford Sierra sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.8 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.44.4
Reālais degvielas patēriņš: 6.8 l/100km5.9 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Sierra var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Hyundai i30.
Degvielas bākas tilpums: 60 litri53 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 930 km kombinētajā ciklā1200 km kombinētajā ciklā
880 km ar reālo patēriņu890 km ar reālo patēriņu
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Ford Sierra) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja resurss (vidēji): 300'000 km320'000 km
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Dzinēja ražošanas ilgums: 3 gadi15 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots tikai šim modelimIzmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Kia Ceed, Hyundai Accent, Kia Venga
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai i30 varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Hyundai i30 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.47 m4.28 m
Platums: 1.70 m1.78 m
Augstums: 1.41 m1.48 m
Ford Sierra ir par 19 cm garāks nekā Hyundai i30, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Sierra ir par 7 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: nav datu340 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
nav datu1250 litri
Apgriešanās diametrs: 10 metri10.2 metri
Ford Sierra apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Hyundai i30.
Pilna masa (kg): 1`1501`820
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās

zem vidējās
Vidējā cena (€): 18003400
Priekšrocības un trūkumi: Ford Sierra ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • zemāka cena
Hyundai i30 ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]