Ford Sierra 1990 vs Hyundai i30 2011
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 126 ZS | |
Griezes moments: | 166 NM | 157 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 11 sekundes | |
Ford Sierra ir dinamiskāks braukšanā. Ford Sierra dzinēja jauda ir par 21 ZS mazāka nekā Hyundai i30, taču griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Hyundai i30. Neskatoties uz mazāku jaudu Ford Sierra sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 7.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai i30 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Hyundai i30, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford Sierra var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Sierra degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā Hyundai i30. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
630 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Hyundai i30 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai i30) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Ford Sierra) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.47 m | 4.28 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.48 m | |
Ford Sierra ir par 19 cm garāks nekā Hyundai i30, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Sierra ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 340 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1250 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.2 metri | |
Ford Sierra apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Hyundai i30. | |||
Pilna masa (kg): | 1`350 | 1`720 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 1800 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Sierra ir
|
Hyundai i30 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|