LatviešuEnglishEspañol

Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD

Mazda 6 2008 2.0 dīzelis apraksts

Universāls Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD tika ražots no 2008.gada februāra līdz 2010.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 140 zirgspēku jaudu pie 3500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 330 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un IHI VJ36 turbīna. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 250 000 līdz 420 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Mazda 6 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.8 litri.

Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD sasniedz 10.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 194 km/h.

Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Mazda 6 2008 - 2010 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.6 litri uz 100 km, kas ir par 10% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Mazda 6 degvielas patēriņš.

Mazda 6 drošība

Drošības testos Mazda 6 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda 6 saņēmusi labu vērtējumu 77 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Mazda 6 saņēmis 49 no 100.
Mazda 6 drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.

Mazda 6 2008

Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD tehniskie dati

Modelis: Mazda 6 SportBreak 2.0 CiTD
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2008. februāris ... 2010. janvāris 
Dzinējs: 1998 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 165 g/km
Jauda: 140 ZS pie 3500 apgr/min Griezes moments: 330 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 194 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.6 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 6.0 (kombinētais) 7.5 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 64 litri
Auto izmēri: 4.71m (garums) 1.80m (platums) 1.44m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.4 metri
Klīrenss: 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 505 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1751 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2110 kg

Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD dzinējs RF7J

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 250 000 līdz 420 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1998 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 86 mm
Virzuļa gājiens 86 mm
Kompresijas pakāpe 16.7 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.8 litri
Jauda 110 - 145 ZS pie 3500 apgr/min
Griezes moments 310 - 360 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2005
Ražošanas ilgums 5 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Mazda 3 Mazda 5

Visas Mazda 6 universāla [2008 - 2010] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda 6 2008 SportBreak 1.8

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 120 ZS 7.0 l/100km Manuālā (5)
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT 2.0 Benzīns 147 ZS 7.2 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 S-VT Automatic

Vienīgā versija ar automātisko kārbu

2.0 Benzīns 147 ZS 7.8 l/100km Automāts (5)
Mazda 6 2008 SportBreak 2.0 CiTD

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.0 Dīzelis 140 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2009 SportBreak 2.2 CiTD 163 Hp Jan 2009 — Jan 2010

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.2 Dīzelis 163 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2009 SportBreak 2.2 CiTD 185 Hp Jan 2009 — Jan 2010

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (185 ZS)

2.2 Dīzelis 185 ZS 5.7 l/100km Manuālā (6)
Mazda 6 2008 SportBreak 2.5 S-VT

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs

2.5 Benzīns 170 ZS 8.2 l/100km Manuālā (6)
Atsauksmes par Mazda 6 2008
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]