LatviešuEnglishEspañol

Mazda 626 1999 2.0 DiTD

Mazda 626 1999 2.0 dīzelis apraksts

Hečbeks Mazda 626 1999 2.0 DiTD tika ražots no 1999.gada decembra līdz 2002.gada jūlijam. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1800 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 2 un Euro 3 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 240 līdz 410 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Dzinējs ir uzticams, ja tiek lietota kvalitatīva dīzeļdegviela. Turbīnas resurss gan nav  ...  Šim Mazda 626 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.7 litri.

Mazda 626 1999 2.0 DiTD ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Mazda 626 1999 2.0 DiTD sasniedz 11 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 191 km/h.

Šī Mazda 626 1999 2.0 DiTD degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.9 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Mazda 626 1999 - 2002 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 7.4 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 64 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1080 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1240 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Mazda degvielas patēriņš ikdienā atbilst ražotāja norādītajam. Vairāk - Reālais Mazda 626 degvielas patēriņš.

Mazda 626 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Mazda 626 1999

Mazda 626 1999 2.0 DiTD tehniskie dati

Modelis: Mazda 626 2.0 DiTD
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 1999. decembris ... 2002. jūlijs 
Dzinējs: 1998 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 110 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 230 NM pie 1800 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 191 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 11.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.9 (kombinētais) 7.4 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 5.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 64 litri
Auto izmēri: 4.59m (garums) 1.71m (platums) 1.43m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 502 litri
Auto svars (pilna masa): 1770 kg

Mazda 626 1999 2.0 DiTD dzinējs RF4F

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Dzinējs ir uzticams, ja tiek lietota kvalitatīva dīzeļdegviela. Turbīnas resurss gan nav īpaši liels.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 240 000 līdz 410 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1998 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 86 mm
Virzuļa gājiens 86 mm
Kompresijas pakāpe 18.8 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 100 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Mazda 626 1999 2.0 DiTD eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.7 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 100 - 110 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 220 - 230 NM pie 1800 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 1998
Ražošanas ilgums 6 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2001. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Mazda 323 Mazda Premacy

Visas Mazda 626 hečbeka [1999 - 2002] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Mazda 626 1999 1.8 Dec 1999 — Jan 2002

Ekonomiskākā benzīna versija

1.8 Benzīns 100 ZS 7.6 l/100km Manuālā (5)
Mazda 626 1999 2.0 2.0 Benzīns 115 ZS 7.9 l/100km Manuālā (5)
Mazda 626 1999 2.0 Automatic Dec 1999 — Jan 2002 2.0 Benzīns 115 ZS 8.5 l/100km Automāts (4)
Mazda 626 1999 2.0hp Dec 1999 — Jan 2002

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.6 sekundēs

2.0 Benzīns 136 ZS 8.1 l/100km Manuālā (5)
Mazda 626 1999 2.0hp Automatic Dec 1999 — Jan 2002

Jaudīgākā benzīna versija (136 ZS)

2.0 Benzīns 136 ZS 8.9 l/100km Automāts (4)
Mazda 626 1999 2.0 DiTD 2.0 Dīzelis 110 ZS 5.9 l/100km Manuālā (5)
Atsauksmes par Mazda 626 1999
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]