Alfa Romeo 147 2007
Skaists, labi ripo, kompakts, der kamēr bērni mazi un regulāri nav jāvadā pasažieri
visas Alfa Romeo 147 atsauksmes
Šim Alfa Romeo pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 105 līdz 150 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 1.9 litri un jaudu no 120 līdz 150 zirgspēkiem. Latvijā Alfa Romeo 147 visbiežāk sastopams ar 1.9 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 1.6 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (5 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.
Alfa Romeo 147 2007 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 8.1 līdz 8.9 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.8 līdz 5.9 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Alfa Romeo 147 benzīna versija ir Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark 16V, kas vidēji patērē 8.1 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Alfa Romeo 147 dīzelis - Alfa Romeo 147 1.9 JTDm uz 100 kilometriem patērē 5.8 litrus dīzeldegvielas.
Alfa Romeo 147 2007 CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 192 līdz 211 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 153 līdz 157 gramiem uz kilometru. No Alfa Romeo 147 ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark 16V, kas vidēji saražo 192 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Alfa Romeo 147 dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Alfa Romeo 147 1.9 JTDm - 153 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 8.8 sekundēs ieskrienas Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16V versija, savukārt visgausākais ir Alfa Romeo 147 1.6 T.Spark 16V, kurš šo ātrumu sasniedz 11.3 sekundēs.
Alfa Romeo 147 garums ir 422 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Salīdzinājumam - Alfa Romeo 147 ir par 1 cm garāks nekā Volkswagen Golf hečbeks, savukārt 3 cm īsāks nekā Opel Astra hečbeks. Alfa Romeo 147 svars (pilna masa) ir no 1710 līdz 1819 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 6 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati.
Šis Alfa Romeo ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 3000 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Alfa Romeo 147 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.22 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 54%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 29% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Alfa Romeo 147 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Alfa Romeo 147 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Alfa Romeo 147 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Alfa Romeo 147 2007 1.6 T.Spark 16V | 1.6 Benzīns | 105 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2007 1.6 T.Spark 16V Veloce | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2007 1.9 JTDm | 1.9 Dīzelis | 120 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2007 1.9 JTDm 16V | 1.9 Dīzelis | 150 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Alfa Romeo 147 2007 2.0 T.Spark 16V | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 8.9 l/100km | Manuālā (5) |
Alfa Romeo 147 2007 2.0 T.Spark 16V Selespeed Jan 2007 — Mai 2007 | 2.0 Benzīns | 150 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (5) |
Alfa Romeo 147 cenas
Alfa Romeo 147 2007 - 2010 hečbeka cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 2100 € līdz 3700 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Alfa Romeo 147 cena ir vidēja (skat hečbeku 2007 - 2010 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Alfa Romeo 147 2009 cena | 2500 € | 2800 € | 3300 € | |
Alfa Romeo 147 2008 cena | 3400 € | 3600 € | 3700 € | |
Alfa Romeo 147 2007 cena | 2100 € | 2500 € | 2900 € |
Alfa Romeo 147 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Alfa Romeo 147? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Alfa Romeo 147 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.22 €.
Lai aprēķinātu Alfa Romeo 147 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas, izvēlies ražošanas gadu
Alfa Romeo 147 2007 Alfa Romeo 147 2008 Alfa Romeo 147 2009 Alfa Romeo 147 2010
Alfa Romeo 147 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Alfa Romeo 147 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2007 2008 2009 2010
Alfa Romeo 147 auto nodoklis
Izvēlieties Alfa Romeo 147 pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
2007 2008 2009 2010
Alfa Romeo 147 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm Alfa Romeo 147 kvalitāte ir ļoti zema. 2017. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 29.3 procentiem šīs paaudzes Alfa Romeo 147 (vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto ir 20.9%).
Alfa Romeo 147 uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie hečbeki
Alfa Romeo 147 2007 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Alfa Romeo 147 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
75% Metālikas krāsa
74% Kondicionieris
58% Regulējama stūre
58% Kruīza kontrole
40% Apsildāmi sēdekļi
37% Parkošanās sensori aizmugurē
25% Ādas apdare
25% Ksenona gaismas
25% Lietus sensors
12%
Alfa Romeo 147 2007 fotogrāfijas
Visbiežāk salīdzināts ar
Atsauksmes par Alfa Romeo 147
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Alfa Romeo 147 automobiļiem.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.3 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 550 € (ap 275 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Skaists, labi ripo, kompakts, der kamēr bērni mazi un regulāri nav jāvadā pasažieri
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2590 € (ap 518 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Interesants, atšķirīgs no citiem, izskats. Dinamiska, viegli vadāma. Lieliska izplūdes skaņa. Plašs salons, arī aizmugurē. Laba mūzikas sistēma.
Rūsa!! Rusē viss. Maz tehniķu, kas prot vai arī vēlas ar itāļu auto strādāt. Dažreiz grūtāk atrodamas detaļas. Sarežģīti piekares un virsbūves risinājumi, kas apgrūtina tās remontu. Vājā vieta logu tīrīšanas mehānismi, un tos ir grūti dabūt. Ari visa veida trubiņas un to savienojumi. Puse no slēdžiem nestrādā. Klimata kontrole dzīvo savu dzīvi, ja to salabo, tā pēc dažiem mēnešiem tāpat iziet no ierindas.