BMW Z4 2003 Kabriolets
Šī BMW Z4 paaudze tika ražota no 2003.gada marta līdz 2006.gada martam. Mums ir informācija par 7 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu.
Šim BMW pieejami četri benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 3.0 litriem un jaudu no 150 līdz 231 zirgspēkiem. Latvijā BMW Z4 visbiežāk sastopams ar 2.5 litru benzīna dzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.2 litru benzīna dzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpstas piedziņa tiek nodrošināta ar ķēdi, kas tiek uzskatīts par uzticamāku un retāk apkopi prasošu risinājumu (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (3 versijas) pārnesumu kārbu.
BMW Z4 2003 kabrioleta vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir no 7.5 līdz 9.5 litriem uz 100km. Ekonomiskākā BMW Z4 2003 kabrioleta versija ir BMW Z4 Roadster 2.0i, kas patērē 7.5 litrus benzīna uz 100 km kombinētajā (pilsētas un šosejas) režīmā.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais BMW Z4 degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 6 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais. Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu BMW Z4 modifikāciju
BMW Z4 2003 kabrioleta CO2 izmešu daudzums ir no 181 līdz 231 gramiem uz kilometru. BMW Z4 versija ar zemāko CO2 emisiju ir BMW Z4 Roadster 2.0i, kas saražo 181 gramus CO2 uz vienu kilometru.
Visātrāk līdz 100 km/h - 5.9 sekundēs ieskrienas BMW Z4 Roadster 3.0i versija, savukārt visgausākais ir BMW Z4 Roadster 2.2i, kurš šo ātrumu sasniedz 8.3 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 250 km/h ir 3.0 benzīna 6 cilindru 231 zirgspēku versijai (BMW Z4 Roadster 3.0i).
BMW Z4 garums ir 409 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Salīdzinājumam - BMW Z4 ir par 12 cm garāks nekā Volkswagen Polo hečbeks, savukārt 2 cm īsāks nekā Opel Astra hečbeks. BMW Z4 svars (pilna masa) ir no 1550 līdz 1590 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis BMW ir diezgan dārgs savai klasei, Latvijā to var iegādāties vidēji par 8500 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW Z4 2003 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.26 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 59%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 24% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās BMW Z4 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par BMW Z4 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
BMW Z4 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW Z4 2005 Roadster 2.0i
Apr 2005 — Mar 2006 Ekonomiskākā versija |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (5) |
BMW Z4 2003 Roadster 2.2i Sept 2003 — Mar 2006 | 2.2 Benzīns | 170 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (5) |
BMW Z4 2003 Roadster 2.2i Sept 2003 — Mar 2006 | 2.2 Benzīns | 170 ZS | 9.3 l/100km | Automāts (5) |
BMW Z4 2003 Roadster 2.5i | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 8.9 l/100km | Manuālā (5) |
BMW Z4 2003 Roadster 2.5i | 2.5 Benzīns | 192 ZS | 9.5 l/100km | Automāts (5) |
BMW Z4 2003 Roadster 3.0i
Dinamiskākā versija - 100 km/h 5.9 sekundēs |
3.0 Benzīns | 231 ZS | 9.1 l/100km | Manuālā (6) |
BMW Z4 2003 Roadster 3.0i
Jaudīgākā versija (231 ZS) |
3.0 Benzīns | 231 ZS | 9.5 l/100km | Automāts (5) |
BMW Z4 drošība
Drošības testos BMW Z4 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW Z4 novērtēta ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību BMW Z4 saņēmis divas zvaigznes.
BMW Z4 cenas
BMW Z4 2003 - 2006 kabrioleta cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 6500 € līdz 11500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto BMW Z4 cena ir ļoti augsta - BMW Z4 ir vairāk nekā divas reizes dārgāks nekā vidēji šī vecuma kabrioleti (skat kabrioletu 2003 - 2006 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
BMW Z4 2005 cena | 8500 € | 9500 € | 11 500 € | |
BMW Z4 2004 cena | 6500 € | 7500 € | 8000 € | |
BMW Z4 2003 cena | 6500 € | 8000 € | 10 000 € |
BMW Z4 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā BMW Z4? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes BMW Z4 2003 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2300 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.26 €.
BMW Z4 2003 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet BMW Z4 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
BMW Z4 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno BMW Z4 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2003 2004 2005 2006
BMW Z4 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm BMW Z4 uzticamība ir laba. 2016. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji tikai 24.6 procentiem šīs paaudzes BMW Z4 (vidēji 12 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 29.2%.
BMW Z4 2003 kabrioleta papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai BMW Z4 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
69% Kondicionieris
59% Riepu spiediena kontrole
55% Klimata kontrole
54% Ksenona gaismas
43% Lietus sensors
41% Ādas apdare
32% Regulējama stūre
27% Apsildāmi sēdekļi
26% Parkošanās sensori aizmugurē
22% Kruīza kontrole
14% Parkošanās sensori priekšā
13% Elektriski regulējami sēdekļi
11%
BMW Z4 2003 kabrioleta fotogrāfijas
BMW Z4 2003 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar BMW Z4 2003 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- zemāka cena
- mazāk defektu
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- zemāka cena
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- ietilpīgāks bagāžnieks
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- tikai manuālā pārnesumu kārba
Atsauksmes par BMW Z4
Iegādes gads: | 2021 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | 110`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Todo.
Control de tracción