Dacia Lodgy
Dacia Lodgy tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Dacia Lodgy paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Dacia Lodgy ir kompakts daudzfunkcionāls auto (MPV), kas tika ieviests 2012. gadā, un ir paredzēts kā ietilpīgs un pieejams risinājums ģimenēm. Tas ir būvēts uz B0 platformas, ko izmanto arī citi Dacia modeļi, un galvenais uzsvars likts uz praktiskumu un vērtību. Lodgy pieejams gan ar piecām, gan septiņām sēdvietām, padarot to par daudzpusīgu izvēli tiem, kam nepieciešama papildu pasažieru vieta.
Pieejamie dzinēji ietver gan benzīna, gan dīzeļversijas, piemēram, 1,2 litru TCe turbopūtes benzīna dzinēju un 1,5 litru dCi dīzeli ar jaudu no 85 līdz 115 zirgspēkiem atkarībā no versijas. Parasti tiek izmantota 5 vai 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba, bet dažiem modeļiem pieejama arī automātiskā vai Easy-R automatizētā transmisija. Lodgy tika piedāvāts gan standarta izpildījumā, gan Stepway versijā ar izteiktāku bezceļu dizainu.
Salonā dominē praktiskums – daudz vietas un vienkārša vadība. Augstāka aprīkojuma līmeņos pieejams skārienjūtīgs ekrāns, parkošanās sensori un navigācija, lai gan materiāli saglabāti vienkārši, lai nodrošinātu zemu cenu. Drošības aprīkojumā ietilpst ABS, ESC un vairāki gaisa spilveni, bet jaunākajos modeļos – arī atpakaļskata kamera un papildu vadītāja asistenti.
Lietotāju atsauksmēs Dacia Lodgy tiek slavēts par plašu salonu, pieņemamu cenu un zemām uzturēšanas izmaksām. Īpaši tiek novērtēta septiņvietīgā versija kā praktisks ģimenes auto. Kritika galvenokārt vērsta uz vienkāršo salona apdari, vāju skaņas izolāciju un ne pārāk izsmalcināto braukšanas komfortu uz nelīdzeniem ceļiem. Neraugoties uz trūkumiem, Lodgy ir populāra izvēle tiem, kas meklē ietilpīgu auto ar saprātīgu cenu.
Vai Dacia Lodgy ir uzticams auto?
Dacia Lodgy nav uzticams auto, tas regulāri ieņem pēdējās vietas auto uzticamības reitingos un pēc ikgadējās tehniskajās apskatēs konstatēto defektu skaita to apsteidz 100% citu auto.
Saskaņā ar šiem pārskatiem visaugstākie uzticamības rādītāji bija Dacia Lodgy no 2012. līdz 2017 gadam, taču kopumā visu pārbaudīto Dacia Lodgy paaudžu uzticamības rādītāji ir diezgan līdzīgi.
Lielākajā daļā Dacia Lodgy dzinēju tiek izmantota siksnas piedziņa, kas tiek uzskatīta par ne tik uzticamu salīdzinot ar dzinējiem ar kēdes piedziņu.
Atsauksmes par Dacia Lodgy

Stingra, savākta gaita. Labi slēdzās kārba. Viegla gaita, priekš 110 zs brauc ok, parkoties viegli. Ziemā/vasarā lec bez problēmām, kondicionieris strādā ok, sēdekļu apsilde ok. Trešajā rindā sēdēt ir ērti pieaugušam cilvēkam ar 175cm, ir telefona lādētājs un pudeļu turētājs, lielas "kabatas" dažādu lietu turēšanai. Trešā rindā atverami logi. Ir pieejami šādi tādi tūninga aksesuāri, bet izvēle nav īpaši liela. Detaļas nav īpaši dārgas, pieejamas bez problēmām. Jauns 7-vietīgs auto par tādu cenu? Alternatīvas nav. Bērniem arī patīk.
Skaņas izolācijas praktiski nav, dzirdams ir viss kas notiek ārā. Salona apdare diezgan askētiska. Trešā rinda neatstāj vietu bagāžniekam. Trešajā rindā iekāpt nav ērti. Absolūti nepārdomāti salona paklājiņi, īpaši trešajai rindai. Trešajai rindai nav galdiņu. Vienmēr netīri sliekšņi. Motortelpā jāliek papildus blīvgumija kapotam, savādāk ļoti ātri paliek netīrs motors. Obligāti jāuzstāda dubļu sargi, savādāk sāni vienmēr netīri. Pudeļu turētāji priekšpusē pārāk sekli un neērti. Ātri krīt vērtība un otreizējā tirgū nav īpaši liels pieprasījums Latvijā. Samērā dārgas apkopes pie dīlera. Neieteiktu pirkt bāzes versiju un neieteiktu cilvēkiem ar "prasībām".
Iegādes gads: | 2017 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 63`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.3 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Cena. Feislifts. Jauna, moderna stūre. Viegli tīrāms, apkopjams salons. Ja nepielādē pilnu mašīnu, viegli vadāma, gaita kā parastam sedanam. Pietiekami laba dinamika, līdz 150 iet bez īpašas piepūles (ja nav pārkrauts). Ziemā labi uzsilst, vasarā labi dzesē. Gaismas tagad ir gan bagāžas nodalījumā, gan vidējā rindā. Ir galdiņi otrai rindai. Likās ka garākā ceļā varētu sagurt, jo pēc skata nav ērtākie krēsli, bet īstenībā ir ok. Ja izņem trešo rindu, tad ir liels bagāžnieks.
Nesauktu par minivenu, bet drīzāk par mikrovenu, jo bagāžnieka, pie paceltām 7 vietām, reāli nav. Nu labi, kaut ko ielikt var. Tātad pieplusojam jumta kasti. Trešā rindas krēsli nav sadalīti, nevar ielocīt grīdā, un pat nolaistā veidā aizņem daudz vietas. Salons čaukst, bet pagaidām negrab. Āra trokšņi ir ļoti dzirdami. Logu tīrītāji bez ātrumu pieregulēšanas iespējas, tb 1 režīmā ieliekot, nevar pieregulēt tempu kā slotām tīrīt, jāslēdz 2tro, bet tas ne vienmēr ir vajadzīgs. Nākas visu laiku slēdzelēties.
Feislifts: visa Dacia modeļu rinda saņēma jaunu priekšējo optiku, izņemot Lodgy/Dokker. Reālais patēriņš 5,3-5,8.
Iegādes gads: | 2017 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 25`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti liels bagāžas nodalījums (ja izņem vai noloca trešo rindu). Praktisks auto.
Ekonomisks ekspluatācijā.
Augsta sēdpozīcija, laba pārredzamība, nav lielu aklo zonu. Braucot negāzelējas, kā to dara lielāki miniveni.
Izcila cenas/ieguvuma attiecība.
Vāja skaņas izolācija.
Vāja salona ventilācijas/apkures iekārta - ziemā grūti piesildīt auto.
Šaurs - jūt blakussēdētāja plecu, tas traucē. Vidējā rindā trijatā neērti. Trešajā rindā to nejūt.
Līdz 4 cilvēkiem dinamika ir ok, ja vairāk tad pat jaudīgākais motors varētu būt par gausu.
Plasmasīgais salons brīžiem rada grabēšanu.
Bagāžas nodalījumā nav gaismas.
Iegādes gads: | 2014 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto