Dacia Lodgy 2012
Stingra, savākta gaita. Labi slēdzās kārba. Viegla gaita, priekš 110 zs brauc ok, parkoties viegli. Ziemā/vasarā lec bez problēmām, kondicionieris strādā ok, sēdekļu apsilde ok. Trešajā rindā sēdēt ir ērti pieaugušam cilvēkam ar 175cm, ir telefona lādētājs un pudeļu turētājs, lielas "kabatas" dažādu lietu turēšanai. Trešā rindā atverami logi. Ir pieejami šādi ...
visas Dacia Lodgy atsauksmes
Šim Dacia pieejami viens benzīna dzinējs ar tilpumu 1.2 litri un jaudu 115 ZS un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 1.5 litri un jaudu no 90 līdz 107 zirgspēkiem.
Auto var iegādāties gan ar automātisko (2 versijas), gan manuālo (1 versija) pārnesumu kārbu.
Dacia Lodgy 2012 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir apmēram 5.8 litri uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.2 līdz 4.4 litriem uz 100km. Savukārt ekonomiskākais Dacia Lodgy dīzelis - Dacia Lodgy 1.5 dCi uz 100 kilometriem patērē 4.2 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Dacia Lodgy degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 24 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais. Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Dacia Lodgy modifikāciju
Dacia Lodgy 2012 CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir apmēram 135 grami uz kilometru, savukārt dīzelim - no 109 līdz 116 gramiem uz kilometru. Savukārt no Dacia Lodgy dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Dacia Lodgy 1.5 dCi - 109 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 10.5 sekundēs ieskrienas Dacia Lodgy 1.2 versija, savukārt visgausākais ir Dacia Lodgy 1.5 dCi, kurš šo ātrumu sasniedz 12.4 sekundēs.
Dacia Lodgy garums ir 450 cm, tas ir paliels auto. Dacia Lodgy svars (pilna masa) ir no 1818 līdz 1870 kg (atkarībā no modifikācijas), tā svars ir par aptuveni 14 procentiem mazāks nekā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis Dacia ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 7000 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Dacia Lodgy ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.18 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 47%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 28% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Dacia Lodgy lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Dacia Lodgy cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Dacia Lodgy novērtēts ar vidējo atzīmi 6.0, kas ir diezgan zems vērtējums, jo vidējais vērtējums šī vecuma auto ir 8.0. Visi atsauksmju autori ieteiktu šo Dacia Lodgy iegādāties savam draugam.
Dacia Lodgy modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Dacia Lodgy 2012 1.2 | 1.2 Benzīns | 115 ZS | 5.8 l/100km | Automāts |
Dacia Lodgy 2012 1.5 dCi | 1.5 Dīzelis | 90 ZS | 4.2 l/100km | Manuālā (5) |
Dacia Lodgy 2012 1.5 dCi | 1.5 Dīzelis | 107 ZS | 4.4 l/100km | Automāts |
Dacia Lodgy drošība
Drošības testos Dacia Lodgy ir ieguvis 3 zvaigznes no piecām, tā drošība ir vidēji augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Dacia Lodgy saņēmusi labu vērtējumu 72 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 77 no 100, par gājēju aizsardzību Dacia Lodgy saņēmis 44 no 100.
Dacia Lodgy drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti vājš - 29 procenti no 100.
Dacia Lodgy cenas
Dacia Lodgy 2012 minivena cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 2500 € līdz 12500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Dacia Lodgy cena ir ļoti zema - Dacia Lodgy ir aptuveni par 40 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma miniveni (skat minivenu 2012 - 2023 cenu salīdzinājumu). Iespējams zemā cena skaidrojama ar Dacia Lodgy zemo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iesakām rūpīgi novērtēt iegādājamo auto un neizvēlēties to tikai pēc lētākās cenas.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Dacia Lodgy 2019 cena | 11 000 € | 11 500 € | 12 500 € | |
Dacia Lodgy 2018 cena | 8500 € | 9500 € | 10 000 € | |
Dacia Lodgy 2017 cena | 6000 € | 7500 € | 8500 € | |
Dacia Lodgy 2015 cena | 5500 € | 6000 € | 6500 € | |
Dacia Lodgy 2014 cena | 5500 € | 5500 € | 5500 € | |
Dacia Lodgy 2013 cena | 2500 € | 2800 € | 3200 € |
Dacia Lodgy kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Dacia Lodgy? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Dacia Lodgy ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.18 €.
Lai aprēķinātu Dacia Lodgy kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas, izvēlies ražošanas gadu
2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022
Dacia Lodgy nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Dacia Lodgy nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022
Dacia Lodgy auto nodoklis
Izvēlieties Dacia Lodgy pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022
Dacia Lodgy uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar Vācijas tehniskās apskates operatora (TÜV) gada atskaitēm Dacia Lodgy kvalitāte ir ārkārtīgi zema. 2021. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 18.4 procentiem šīs paaudzes Dacia Lodgy (vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto ir 14.7%).
Dacia Lodgy uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie 7-9 gadus vecie auto
Uzticamākie 7-9 gadus vecie miniveni
Dacia Lodgy 2012 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Dacia Lodgy paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
86% Metālikas krāsa
52% Jumta reliņi
45% Regulējama stūre
42% Riepu spiediena kontrole
34% Navigācija
20% Kruīza kontrole
17% Parkošanās sensori aizmugurē
15% Lietus sensors
15%
Dacia Lodgy 2012 fotogrāfijas
Visbiežāk salīdzināts ar
Atsauksmes par Dacia Lodgy

Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 63`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.3 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stingra, savākta gaita. Labi slēdzās kārba. Viegla gaita, priekš 110 zs brauc ok, parkoties viegli. Ziemā/vasarā lec bez problēmām, kondicionieris strādā ok, sēdekļu apsilde ok. Trešajā rindā sēdēt ir ērti pieaugušam cilvēkam ar 175cm, ir telefona lādētājs un pudeļu turētājs, lielas "kabatas" dažādu lietu turēšanai. Trešā rindā atverami logi. Ir pieejami šādi tādi tūninga aksesuāri, bet izvēle nav īpaši liela. Detaļas nav īpaši dārgas, pieejamas bez problēmām. Jauns 7-vietīgs auto par tādu cenu? Alternatīvas nav. Bērniem arī patīk.
Skaņas izolācijas praktiski nav, dzirdams ir viss kas notiek ārā. Salona apdare diezgan askētiska. Trešā rinda neatstāj vietu bagāžniekam. Trešajā rindā iekāpt nav ērti. Absolūti nepārdomāti salona paklājiņi, īpaši trešajai rindai. Trešajai rindai nav galdiņu. Vienmēr netīri sliekšņi. Motortelpā jāliek papildus blīvgumija kapotam, savādāk ļoti ātri paliek netīrs motors. Obligāti jāuzstāda dubļu sargi, savādāk sāni vienmēr netīri. Pudeļu turētāji priekšpusē pārāk sekli un neērti. Ātri krīt vērtība un otreizējā tirgū nav īpaši liels pieprasījums Latvijā. Samērā dārgas apkopes pie dīlera. Neieteiktu pirkt bāzes versiju un neieteiktu cilvēkiem ar "prasībām".
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 25`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Cena. Feislifts. Jauna, moderna stūre. Viegli tīrāms, apkopjams salons. Ja nepielādē pilnu mašīnu, viegli vadāma, gaita kā parastam sedanam. Pietiekami laba dinamika, līdz 150 iet bez īpašas piepūles (ja nav pārkrauts). Ziemā labi uzsilst, vasarā labi dzesē. Gaismas tagad ir gan bagāžas nodalījumā, gan vidējā rindā. Ir galdiņi otrai rindai. Likās ka garākā ceļā varētu sagurt, jo pēc skata nav ērtākie krēsli, bet īstenībā ir ok. Ja izņem trešo rindu, tad ir liels bagāžnieks.
Nesauktu par minivenu, bet drīzāk par mikrovenu, jo bagāžnieka, pie paceltām 7 vietām, reāli nav. Nu labi, kaut ko ielikt var. Tātad pieplusojam jumta kasti. Trešā rindas krēsli nav sadalīti, nevar ielocīt grīdā, un pat nolaistā veidā aizņem daudz vietas. Salons čaukst, bet pagaidām negrab. Āra trokšņi ir ļoti dzirdami. Logu tīrītāji bez ātrumu pieregulēšanas iespējas, tb 1 režīmā ieliekot, nevar pieregulēt tempu kā slotām tīrīt, jāslēdz 2tro, bet tas ne vienmēr ir vajadzīgs. Nākas visu laiku slēdzelēties.
Feislifts: visa Dacia modeļu rinda saņēma jaunu priekšējo optiku, izņemot Lodgy/Dokker. Reālais patēriņš 5,3-5,8.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti liels bagāžas nodalījums (ja izņem vai noloca trešo rindu). Praktisks auto.
Ekonomisks ekspluatācijā.
Augsta sēdpozīcija, laba pārredzamība, nav lielu aklo zonu. Braucot negāzelējas, kā to dara lielāki miniveni.
Izcila cenas/ieguvuma attiecība.
Vāja skaņas izolācija.
Vāja salona ventilācijas/apkures iekārta - ziemā grūti piesildīt auto.
Šaurs - jūt blakussēdētāja plecu, tas traucē. Vidējā rindā trijatā neērti. Trešajā rindā to nejūt.
Līdz 4 cilvēkiem dinamika ir ok, ja vairāk tad pat jaudīgākais motors varētu būt par gausu.
Plasmasīgais salons brīžiem rada grabēšanu.
Bagāžas nodalījumā nav gaismas.