Honda S2000
Honda S2000 tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Honda S2000 paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Hondas S2000, kas tika ražots no 1999. līdz 2009. gadam, ir slavens divvietīgs rodsters, kas izceļas ar savu jaudīgo dzinēju un izcilo vadāmību. Pirmā paaudze, pazīstama kā AP1 (1999-2003), bija aprīkota ar 2,0 litru rindu četru dzinēju (F20C), kas attīstīja 240 ZS pie 8300 apgriezieniem minūtē un 153 ZS griezes momentu pie 7500 apgriezieniem minūtē. Šis dzinējs ļāva S2000 automobilim paātrināties no 0 līdz 100 km/h aptuveni 6,2 sekundēs, un maksimālais ātrums bija 240 km/h. AP1 bija priekšā novietots motors, aizmugurējo riteņu piedziņa un svara sadalījums 50:50, kas veicināja tā vadāmību. Tas varēja lepoties arī ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu un diferenciāli ar ierobežotu slīdēšanu.
2004. gadā Honda ieviesa AP2 versiju, kas darbojās līdz 2009. gadam. Dažos tirgos AP2 versijai bija pieejams lielāks 2,2 litru motors (F22C1), kas piedāvāja uzlabotu griezes momentu vidējā diapazonā. AP2 versijā tika iekļauti arī balstiekārtas un šasijas uzlabojumi, lai uzlabotu stabilitāti un braukšanas komfortu.
Lietotāju atsauksmēs Honda S2000 tiek slavēta par precīzu vadāmību, atsaucīgu stūrēšanu un saistošu braukšanas pieredzi. Augstas apgriezienu skaita dzinējs, kura maksimālā apgriezienu robeža ir 9000 apgr./min, nodrošina veiktspēju, jo īpaši, paātrinoties no 0 līdz 100 km/h aptuveni 6,2 sekundēs. Tomēr daži īpašnieki atzīmē, ka dzinējs prasa uzturēt augstus apgriezienus, kas var nebūt piemērots visiem braukšanas stiliem. Kompaktais salons tiek atzinīgi novērtēts, jo tas ir orientēts uz vadītāju, lai gan garākiem cilvēkiem tas var šķist mazliet šaurs. Turklāt stingrā balstiekārta, lai gan tā ir noderīga straujā braukšanā, uz nelīdzeniem ceļiem var radīt stingrāku braukšanu. Kopumā S2000 tiek uzskatīts par uzticamu un aizraujošu sporta automobili, kas piedāvā nevainojamu braukšanas pieredzi.