Land Rover Range Rover 1988
Ja viss strādā, lielisks auto. pa šoseju tērē 7 l uz simta, plašs, komfortabls. esmu pabraucis arī bezceļos - dažreiz sķiet, ka tur cauri neviena mašīna nevar tikt, bet reindzjs tiek ar visu galā lieliski. Pneimo piekare ir lieliska. Detaļas nemaksā pat pusi no land cruizera detaļu cenas.
visas Land Rover Range Rover atsauksmes
Šim Land Rover pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 3.5 līdz 4.2 litriem un jaudu no 167 līdz 203 zirgspēkiem un divi dīzeļdzinēji ar tilpumu 2.5 litri un jaudu no 113 līdz 121 zirgspēkiem. Latvijā Land Rover Range Rover visbiežāk sastopams ar 2.5 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 4.0 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (4 versijas) pārnesumu kārbu.
Land Rover Range Rover 1988 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 14.1 līdz 15.9 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 8.7 līdz 10.3 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Land Rover Range Rover benzīna versija ir Land Rover Range Rover 3.5i, kas vidēji patērē 14.1 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Land Rover Range Rover dīzelis - Land Rover Range Rover 2.5 TDi uz 100 kilometriem patērē 8.7 litrus dīzeldegvielas.
Visātrāk līdz 100 km/h - 11 sekundēs ieskrienas Land Rover Range Rover 4.2i versija, savukārt visgausākais ir Land Rover Range Rover 2.5 TDi, kurš šo ātrumu sasniedz 19.8 sekundēs.
Land Rover Range Rover garums ir 450 cm, tas ir paliels auto. Land Rover Range Rover svars (pilna masa) ir 3500 kg, šis auto ir par aptuveni 15 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati.
Šis Land Rover ir diezgan dārgs savai klasei, Latvijā to var iegādāties vidēji par 9500 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Land Rover Range Rover ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3800 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.38 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 49%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 24% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Land Rover Range Rover lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Land Rover Range Rover cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Land Rover Range Rover modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Land Rover Range Rover 1993 2.5 TDi 4x4 Jan 1993 — Jūn 1995 | 2.5 Dīzelis | 113 ZS | 8.7 l/100km | Manuālā (5) |
Land Rover Range Rover 1993 2.5 TDi 4x4 Jan 1993 — Jūn 1995 | 2.5 Dīzelis | 113 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (4) |
Land Rover Range Rover 1989 2.5 TD 4x4 Jan 1989 — Jan 1993 | 2.5 Dīzelis | 121 ZS | 10.3 l/100km | Manuālā (5) |
Land Rover Range Rover 1988 3.5i 4x4 Jan 1988 — Okt 1989 | 3.5 Benzīns | 167 ZS | 14.1 l/100km | Manuālā (5) |
Land Rover Range Rover 1988 3.5i 4x4 Jan 1988 — Okt 1989 | 3.5 Benzīns | 167 ZS | 14.7 l/100km | Automāts (4) |
Land Rover Range Rover 1989 4.0 3.9i 4x4 Okt 1989 — Jūn 1995 | 4.0 Benzīns | 185 ZS | 15.4 l/100km | Manuālā (5) |
Land Rover Range Rover 1989 4.0 3.9i 4x4 Okt 1989 — Jūn 1995 | 4.0 Benzīns | 185 ZS | 14.9 l/100km | Automāts (4) |
Land Rover Range Rover 1993 4.2i 4x4 Jan 1993 — Sept 1994 | 4.2 Benzīns | 203 ZS | 15.9 l/100km | Automāts (4) |
Land Rover Range Rover cenas
Land Rover Range Rover 1988 - 1995 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 8500 € līdz 10500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Land Rover Range Rover cena ir visnotaļ augsta - Land Rover Range Rover ir vairāk nekā divas reizes dārgāks nekā vidēji šī vecuma apvidus automobiļi (skat apvidus auto 1988 - 1995 cenu salīdzinājumu). Land Rover Range Rover augstā cena var būt skaidrojama ar labo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iespējams šis Land Rover ir izdevīgs pirkums ilgtermiņā.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Land Rover Range Rover 1991 cena | 8500 € | 9500 € | 10 500 € |
Land Rover Range Rover kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Land Rover Range Rover? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Land Rover Range Rover ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3800 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.38 €.
Lai aprēķinātu Land Rover Range Rover kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas, izvēlies ražošanas gadu
1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995
Land Rover Range Rover nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Land Rover Range Rover nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995
Land Rover Range Rover auto nodoklis
Izvēlieties Land Rover Range Rover pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995
Land Rover Range Rover 1988 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Land Rover Range Rover paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
80% Kondicionieris
40% Klimata kontrole
20% Kruīza kontrole
20% Lūka
20% Ādas apdare
20% Regulējama stūre
20% Elektriski regulējami sēdekļi
20% Apsildāmi sēdekļi
20%
Land Rover Range Rover 1988 fotogrāfijas
Atsauksmes par Land Rover Range Rover
Kopā 8 atsauksmes par Land Rover Range Rover
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Land Rover Range Rover automobiļiem.
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1050 € (ap 262 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ja viss strādā, lielisks auto. pa šoseju tērē 7 l uz simta, plašs, komfortabls. esmu pabraucis arī bezceļos - dažreiz sķiet, ka tur cauri neviena mašīna nevar tikt, bet reindzjs tiek ar visu galā lieliski. Pneimo piekare ir lieliska. Detaļas nemaksā pat pusi no land cruizera detaļu cenas.
Motors varēja būt jaudīgāks, Francijā par šo auto saka - Ja redzi vienu, tad viņš brauc uz servisu, vai nu no tā. tā arī patiesībā ir. visu laiku ir mazākas vai lielākas problēmas. Oriģinālā elektronika ir neuzticama, automātu absolūti nerekomendēju, jo visu laiku tas pārslēdzās, pat braucot ar konstantu ātrumu tā nevar izdomāt kurā robā palikt.

Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 200 € |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Pateicoties pneimo piekarei ļoti labas sajūtas braucot! Pārtaisot uz atsperēm iegūst parastu kratīgu bobiku jo auto ir ar rāmi un abiem cietajiem tiltiem! Neklausiet tos kapeikpisejus kam žēl iztērēt 60 eiro par gaisa spilvenu vai kompresora un vārstu remkomplektu 30 eiro. Salons plašs un ērts, patīkami ka aizmugurē dalītās durvis. Pateicoties pneimo piekarei var izvēlēties dažādus auto augstumus neatkarīgi no tā cik pasažieru vai kravas atrodas auto! No 99 gada nāk ar TC sistēmu visiem 4 ratiem kas padara auto līdzvērtīgu tiem kam ir visu trīs diferu bloķi! Sistēma piebremzē ratu kas mēģina izspolēt tādējādi novadot jaudu uz ratu kam tā vajadzīga. Sistēma strādā tik ja ABS sistēma ir kārtībā! Vēl pluss ka CSDD neveic bremžu pārbaudi jo auto ir ar patstāvīgo pilnpiedziņu. Pirms iegādes testēju gandrīz visus kas uz to brīdi bija LV pieejami tirdzniecēbā un konstatēju ka pat ja redzi ka piekarei dažās bukses jau prasās uz nomaiņu, gaitas komfortu tas neietekmē nemaz. Laikam visam jāsadilst līdz kritiskam lai vadītājs braucot justu ka kautkas ir beidzies! Savam pa ziemu salikšu jaunas poliuretana bukses, komplekts no UK pa 125 eiro visas.
Dīzels tomēr ir biki par švaku, bet vismaz viss pa vienkāršo un sagremo arī kontrabandas dīzeli bez problēmām. Konstruktīvi neveiksmīgs ir kārbas radiatoriņa novietojums, bet to viegli var atrisinat nomainot radiatoru (120 eiro) uz jaunaku kam tas ir iebūvēts vienā korpusā ar dzinēja dzesēšanas radiatoru. Vēl kādi 20 eiro jaunas šļaukas no radiatora uz kārbu kuras jāuzpresē pie hydrauliķiem uz vecajiem galiem!
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 15.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 7 € |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Super auto!
Iegādes gads: | 2010 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 80`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 840 € (ap 140 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 33`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 20.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 576 € (ap 576 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Idels cauredzamiba,labs uz cela.
Biku ruse
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 66`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 16.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Range Rover ir Range Rover- te nekas nav jākomentē!
neko
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.4 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 8243 € (ap 1648 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums: | 18`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.7 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto ir ideāls,kuram nav konkurentu savā klasē! Šis auto nav domāts nabagiem, viņi nopērk vecus nobrauktus ar neīstu nobraukumu nepareizi apkoptus pie vaņkām nezin kādos tur servisos, kur var rādīties ar pasātu vai golfu vai vēl kādu mēslu,un tad brīnās un stāsta pasakas viens otram,tas nav tas auto ko pirkt par pēdējo naudu, visām mašīnām ir vajadzīgs attiecīgs serviss!!
Visa problēma ir automašīnas īpašniekā!!