Lexus IS 2009 Sedans
Dinamika ir ok, bet ne vairāk. Patēriņš pilsētas ekonomiskajā braukšanas režīmā vasarā ir ap 7 litriem uz 100 km, ziemā - ap 8 litriem, uz šosejas - ap 6,5 litriem. Piekare ir stingra, tāpēc auto ļoti labi stūrējas. Salons ir nedaudz šaurs, bet labi veidots. Materiālu kvalitāte ir lieliska, sajūta ir kā premium klases automašīnā. Vienīgais mīnuss ir tas, ka plastmasa ...
visas Lexus IS atsauksmes
Šī Lexus IS paaudze tika ražota no 2009. gada līdz 2013. gadam. Mums ir informācija par 2 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu.
Šim Lexus pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.5 līdz 5.0 litriem un jaudu no 208 līdz 423 zirgspēkiem. Latvijā Lexus IS visbiežāk sastopams ar 2.5 litru benzīna dzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 5.0 litru benzīna dzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpstas piedziņa tiek nodrošināta ar ķēdi, kas tiek uzskatīts par uzticamāku un retāk apkopi prasošu risinājumu (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams tikai ar automātisko pārnesumu kārbu.
Lexus IS 2009 sedana vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 9.1 līdz 11.4 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Lexus IS 2009 sedana benzīna versija ir Lexus IS 250, kas vidēji patērē 9.1 litrus benzīna uz 100 km.
Lexus IS 2009 sedana CO2 izmešu daudzums ir apmēram 270 grami uz kilometru.
Visātrāk līdz 100 km/h - 4.8 sekundēs ieskrienas Lexus IS F versija, lēnāks ir Lexus IS 250, kurš šo ātrumu sasniedz 8.1 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 270 km/h ir 5.0 benzīna 8 cilindru 423 zirgspēku versijai (Lexus IS F).
Lexus IS garums ir 462 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Lexus IS ir par 3 cm garāks nekā Audi A4 sedans, savukārt 2 cm īsāks nekā Toyota Avensis sedans. Lexus IS svars (pilna masa) ir 2120 kg, šis auto ir par aptuveni 14 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. Lexus IS bagāžnieka tilpums ir 378 litri.
Šis Lexus ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 6500 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Lexus IS 2009 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3800 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.30 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 50%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 20% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Lexus IS lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Lexus IS cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lexus IS modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
Lexus IS 2009 2.5 250
Ekonomiskākā versija |
2.5 Benzīns | 208 ZS | 9.1 l/100km |
Lexus IS 2009 5.0 F
Mar 2009 — Jan 2013 Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.8 sekundēs |
5.0 Benzīns | 423 ZS | 11.4 l/100km |
Lexus IS cenas
Lexus IS 2009 - 2013 sedana cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 3800 € līdz 10500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Lexus IS cena ir visnotaļ augsta - Lexus IS ir aptuveni par 19 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma sedani (skat sedanu 2009 - 2013 cenu salīdzinājumu). Lexus IS augstā cena var būt skaidrojama ar labo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iespējams šis Lexus ir izdevīgs pirkums ilgtermiņā.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Lexus IS 2012 cena | 8500 € | 9000 € | 10 500 € | |
Lexus IS 2011 cena | 6000 € | 6000 € | 6500 € | |
Lexus IS 2010 cena | 5000 € | 6000 € | 7500 € | |
Lexus IS 2009 cena | 3800 € | 4600 € | 5500 € |
Lexus IS kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Lexus IS? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Lexus IS 2009 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 3800 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.30 €.
Lexus IS 2009 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Lexus IS kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Lexus IS nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Lexus IS nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2009 2010 2011 2012 2013
Lexus IS auto nodoklis
Izvēlieties Lexus IS pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
2009 2010 2011 2012 2013
Pārbaudi auto vēsturi!
Pārbaudīsim 300+ miljonus bojājumu ierakstu no 900+ datu avotiem 40+ valstīs.
Saņem 20% atlaidi VIN pārbaudei, izmantojot šo formu!
Lexus IS 2009 sedana papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Lexus IS paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
91% Kondicionieris
75% Metālikas krāsa
72% Lietus sensors
71% Ksenona gaismas
46% Kruīza kontrole
45% Ādas apdare
43% Apsildāmi sēdekļi
42% Elektriski regulējami sēdekļi
40% Parkošanās sensori aizmugurē
38% Regulējama stūre
38% Parkošanās sensori priekšā
35% Riepu spiediena kontrole
28% Atpakaļskata kamera
26% Navigācija
26% Aptumšojošie spoguļi
24% Elektriski regulējama stūre
20% Ventilējami sēdekļi
17% Bi-ksenona gaismas
17%
Lexus IS 2009 sedana fotogrāfijas
Lexus IS 2009 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Lexus IS 2009 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- ietilpīgāks bagāžnieks
- zemāka cena
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- mazāks degvielas patēriņš
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- zemāka cena
Atsauksmes par Lexus IS
Kopā 5 atsauksmes par Lexus IS
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Lexus IS automobiļiem.
Dinamika ir ok, bet ne vairāk. Patēriņš pilsētas ekonomiskajā braukšanas režīmā vasarā ir ap 7 litriem uz 100 km, ziemā - ap 8 litriem, uz šosejas - ap 6,5 litriem. Piekare ir stingra, tāpēc auto ļoti labi stūrējas. Salons ir nedaudz šaurs, bet labi veidots. Materiālu kvalitāte ir lieliska, sajūta ir kā premium klases automašīnā. Vienīgais mīnuss ir tas, ka plastmasa ir pārāk trausla - to ir viegli saskrāpēt.
No elektromotora nejūt nekādu ieguvumu, acīmredzot pie vainas ir smagā hibrīdsistēma.