Mercedes E klase 2013 W212 Sedans
Stabils, elegants un drošs. ātrs.
visas Mercedes E klases atsauksmes
Šim Mercedes pieejami septiņi benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 5.5 litriem un jaudu no 184 līdz 558 zirgspēkiem un pieci dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.1 līdz 3.0 litriem un jaudu no 136 līdz 252 zirgspēkiem. Latvijā Mercedes E klase visbiežāk sastopams ar 2.1 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 3.0 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (18 versijas) pārnesumu kārbu.
Mercedes E klases 2013 W212 sedana vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 5.8 līdz 10.3 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.7 līdz 6 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Mercedes E klases 2013 W212 sedana benzīna versija ir Mercedes E 200 2013 Automatic, kas vidēji patērē 5.8 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Mercedes E klases 2013 W212 sedana dīzelis - Mercedes E 220 2013 CDI uz 100 kilometriem patērē 4.7 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Mercedes E klases degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 37 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +33% benzīna motoriem un +40% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Mercedes E klases modifikāciju
Mercedes E klases 2013 W212 sedana CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 135 līdz 242 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 123 līdz 160 gramiem uz kilometru. No Mercedes E klases ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Mercedes E 200 2013 Automatic, kas vidēji saražo 135 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Mercedes E klases dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Mercedes E 220 2013 CDI - 123 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 3.7 sekundēs ieskrienas Mercedes E 63 2013 AMG 4Matic versija, savukārt visgausākais ir Mercedes E 200 2013 CDI, kurš šo ātrumu sasniedz 10.2 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 259 km/h ir 3.5 benzīna 6 cilindru 306 zirgspēku versijai (Mercedes E 350 2013 4Matic).
Mercedes E klases garums ir 488 cm, tas ir liels auto. Salīdzinājumam - Mercedes E klase ir par 3 cm garāks nekā Volvo S80, savukārt 2 cm īsāks nekā BMW 5 sērija sedans. Mercedes E klases svars (pilna masa) ir no 2010 līdz 2520 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 10 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. Mercedes E klases bagāžnieka tilpums ir 540 litri.
Šis Mercedes ir nedaudz dārgāks par vidējo, Latvijā to var iegādāties vidēji par 17 500 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mercedes E klases 2013 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 4100 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.33 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 51%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 19% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Mercedes E klases lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Mercedes E klases cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Mercedes E klases modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Mercedes E 200 2013 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
Mercedes E 200 2013 Automatic
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 250 2013
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 211 ZS | 5.8 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 200 2013 CDI
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.1 Dīzelis | 136 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
Mercedes E 200 2013 CDI Automatic | 2.1 Dīzelis | 136 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 220 2013 CDI
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.1 Dīzelis | 170 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
Mercedes E 220 2013 CDI Automatic
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.1 Dīzelis | 170 ZS | 4.7 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 250 2013 CDI | 2.1 Dīzelis | 204 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
Mercedes E 250 2013 CDI Automatic | 2.1 Dīzelis | 204 ZS | 4.8 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 250 2013 CDI 4Matic 4x4 | 2.1 Dīzelis | 204 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (7) | Pilnpiedziņa |
Mercedes E 400 2013 4MATIC 4x4 | 3.0 Benzīns | 333 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (7) | Pilnpiedziņa |
Mercedes E 300 2013 BlueTEC | 3.0 Dīzelis | 231 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 350 2013 BlueTEC
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (252 ZS) |
3.0 Dīzelis | 252 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 350 2013 BlueTEC 4Matic 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (252 ZS) |
3.0 Dīzelis | 252 ZS | 6.0 l/100km | Automāts (7) | Pilnpiedziņa |
Mercedes E 300 2013 Jan 2013 — Dec 2014 | 3.5 Benzīns | 252 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 300 2013 4Matic 4x4 Jan 2013 — Dec 2014 | 3.5 Benzīns | 252 ZS | 7.4 l/100km | Automāts (7) | Pilnpiedziņa |
Mercedes E 350 2013
Jan 2013 — Dec 2014 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
3.5 Benzīns | 306 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 350 2013 4Matic 4x4 Jan 2013 — Dec 2014 | 3.5 Benzīns | 306 ZS | 7.4 l/100km | Automāts (7) | Pilnpiedziņa |
Mercedes E 500 2013 | 4.7 Benzīns | 408 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 500 2013 4Matic 4x4 | 4.7 Benzīns | 408 ZS | 9.4 l/100km | Automāts (7) | Pilnpiedziņa |
Mercedes E 63 2013 AMG
Jan 2013 — Dec 2015 Jaudīgākā benzīna versija (558 ZS) |
5.5 Benzīns | 558 ZS | 9.8 l/100km | Automāts (7) | Aizmugures |
Mercedes E 63 2013 AMG 4Matic 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 3.7 sekundēs |
5.5 Benzīns | 558 ZS | 10.3 l/100km | Automāts (7) | Pilnpiedziņa |
Mercedes E klases drošība
Drošības testos Mercedes E klase ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mercedes E klase saņēmusi lielisku vērtējumu 95 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 90 no 100, par gājēju aizsardzību Mercedes E klase saņēmis 77 no 100.
Mercedes E klase drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 62 procenti no 100.
Mercedes E klases cenas
Mercedes E klases 2013 - 2016 sedana cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 12500 € līdz 29500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Mercedes E klases cena ir visnotaļ augsta - Mercedes E klase ir aptuveni par 20 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma sedani (skat sedanu 2013 - 2016 cenu salīdzinājumu). Mercedes E klases augstā cena var būt skaidrojama ar labo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iespējams šis Mercedes ir izdevīgs pirkums ilgtermiņā.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Mercedes E klase 2016 cena | 16 500 € | 25 500 € | 29 500 € | |
Mercedes E klase 2015 cena | 14 500 € | 16 500 € | 18 500 € | |
Mercedes E klase 2014 cena | 12 500 € | 14 500 € | 18 000 € | |
Mercedes E klase 2013 cena | 13 500 € | 14 500 € | 16 500 € |
Mercedes E klases kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Mercedes E klases? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mercedes E klases 2013 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 4100 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.33 €.
Lai aprēķinātu Mercedes E klases kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas, izvēlies ražošanas gadu
Mercedes E klase 2013 Mercedes E klase 2014 Mercedes E klase 2015 Mercedes E klase 2016
Mercedes E klases nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Mercedes E klases nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2013 2014 2015 2016
Mercedes E klases uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Mercedes E klases uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 11.5 procentiem šīs paaudzes Mercedes E klases (vidēji 8 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 12.7%.
Mercedes E klases uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie 10-14 gadus vecie auto
Uzticamākie 10-14 gadus vecie sedani
Mercedes E klases 2013 W212 sedana papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Mercedes E klases paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
89% Lietus sensors
86% Riepu spiediena kontrole
81% Metālikas krāsa
68% Kondicionieris
67% Kruīza kontrole
52% Parkošanās sensori aizmugurē
51% Ādas apdare
51% Elektriski regulējami sēdekļi
51% Parkošanās sensori priekšā
50% Navigācija
47% Distances kontrole
45% Regulējama stūre
45% Apsildāmi sēdekļi
44% Aptumšojošie spoguļi
35% Atpakaļskata kamera
30% Ksenona gaismas
29% Bi-ksenona gaismas
28% Elektriski regulējama stūre
16% Adaptīvā kruīzkontrole
14% Panorāmas redzamības kameras
11%
Mercedes E klases 2013 W212 sedana fotogrāfijas
Mercedes E klase 2013 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Mercedes E klase 2013 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- labākas drošības palīgtehnoloģijas
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- zemāka cena
- ietilpīgāks bagāžnieks
- labākas drošības palīgtehnoloģijas
- zemāka cena
- labākas drošības palīgtehnoloģijas
- augstāka drošība
- pieejamas arī 2WD versijas
- zemāka cena
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- labāka manevrētspēja
- pieejamas arī 2WD versijas
- mazāk defektu
Atsauksmes par Mercedes E klasi
Kopā 21 atsauksmes par Mercedes E klasi
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Mercedes E klases automobiļiem.
Iegādes gads: | 2011 (auto vecums 3 gadi) | Lietošanas ilgums: | 35`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.8 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1300 € (ap 260 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stabils, elegants un drošs. ātrs.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums: | 25`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 850 € (ap 850 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Jaudīgs, ātrs, ērts, nenogurdina, Latvija par mazu
īss piekares gājiens
Iegādes gads: | 2017 (auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 300 € (ap 150 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto

Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.7 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2023 (auto vecums 20 gadi) | Lietošanas ilgums: | 5`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 550 € |
Draugam šo auto neieteiktu
- Ļoti ērts.
- Piekare ļoti mīksta, bedres vispār just nevar.
- Ļoti dinamiska, no 0-55 pilsētā ir zibenīga (Rīgā visos krustojumos sanāca skriet pa priekšu), ārpus pilsētas spiež arī ļoti labi, nodzīt smagos būs tā, ka tik pedālis jāpiespiež stiprāk.
- Ļoti stabila arī pie 160km/h (ātrāk neesmu braucis).
- Ļoti bagāta ar fīčām, kaut skaitās vecs auto (2003, bet ir lietus sensors, parkingi, automātiskie lukturi, aptumšojošie lukturi apsildāmie, elektriski vadāmie beņķi, SBC PUMPIS (lieliskākā fīča automātiem), kruīzs un noteikti vēl kas, ko aizmirstu)
- Stock stereo ir ļoti lielisks, gan basi, gan augstie toņi labi izceļas un tumbas nesāk čarkstēt pie lieliem basiem, vai skaļuma, ko esmu Fordos (Focus, 2007, hečbeks) un BMW (320d, 2006) dzirdējis.
- Katrs otrais lielais brauciens atstāja mani pusceļā ar kko sabojātu, vai kādu defektu (vienreiz uz Liepāju, vienreiz uz Rēzekni, pēdējoreiz uz Talsiem, pēc kā arī auto iemainīju pret citu)
- Pienācis laiks, kad salona detaļas (obšivka bagāžniekam, piemēram) ir grūti atrodama. Arī dzīvojot Rīgā.
- Dažreiz interesanti pārslēdz ātrumus (pie 100, iespiežot gāzi, kārba šķietami citreiz iemet 3, kas aizmet apgriezienus līdz 4k, un tad manevra - apdzīt mašīnu - vidū auto "iebrauks", ka tomēr vajag 4 pārnesumu, ko nomainīs un varēs aizlidot garām, pamanīju gan ar stock, gan mainīto kārbas vadības bloku, biju arī atiestatījis kārbu, lai dators domā no jauna. Nelīdzēja)
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 20`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 250 € (ap 125 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Izturīgs, uzticams.
Rūsē priekšējo amortizatoru, atsperu stiprinājuma vietas.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 14 gadi) | Lietošanas ilgums: | 23`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 475 € (ap 475 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Laba braukšana
Rūsē
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 750 € (ap 375 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto nekad nepievils. 2.2 CDI dzinējs ir gan pietiekoši ekonomisks gan arī diezgan ņiprs. Auto reālais patēriņš 7- 8 litri uz 100km. Braukšanas komforts kā jau e klasei ideāls. Ļoti daudz ekstru priekš tāda gada auto. Xenon, elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kondicionieris. Viss ko var vēlēties no AVANGARDE komplektācijas.
Vislielākā problēma E klasei RŪSA. Auto gandrīz pilnība tika pārkrāsots un jau aptuveni pēc gada atkal sāka parādīties rūsa. Kompis dažreiz uzmet kļūdas.
Iegādes gads: | 2000 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 225`000 kilometri (15 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1020 € (ap 68 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Pirmās labās ekstras, komforts un stabilitāte uz ceļa. Uztaisīju chiptuning, rāviens tāds, ka prieks!
Grūti bija samainīt, jo gribējās komfortu un ekstras, kas citās mašīnās ir vēl vairāk, tamdēļ dabūju mainīt uz BMW!
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums: | 54`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 100% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 45 € (ap 9 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
mersedes Afrika ari ir mersedes
pilnigi neko
Iegādes gads: | 2018 (auto vecums 18 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.5 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 240 € (ap 240 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Liels, ērts ģimenes auto
Jābūt modram un jāuzpasē
Iegādes gads: | 2006 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 180`000 kilometri (11 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 340 € (ap 30 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lielisks, plašs, ērts auto. Paralēli braukts ar citiem auto bet joprojām netaisos to pārdot, sevišķi, kad pienāk ziema :)
Degvielas patēriņš.
Iegādes gads: | 2016 (auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1005 € (ap 502 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ērts, kluss, ekonomisks un stabils, drošs auto
ruus, ruusa, ruusa...bet jaunakiem modeliem vai ar v8 motoriem tada problema nav.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 50`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 720 € (ap 360 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Liels plašs, ērts auto. Nenokaujams dzinējs 3.0. Ritošā lai gan var būt beigta, negrabēs
Eļļas nopludēm jāseko līdzi, remontos diezgan dārgas izmaksas. w210 slimība Rūsa
Iegādes gads: | 2000 (auto vecums 2 gadi) | Lietošanas ilgums: | 200`000 kilometri (16 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 670 € (ap 41 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labs, uzticams ģimenes auto.
Galvenais jau ta rūsēšana.
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 15`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 100% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1350 € (ap 450 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Komforts, ekonomiskums. Attālumi šķiet īsāki. Pludena gaita.
Ja nekopj, tad rūsē. Personīgi es kopju.
Iegādes gads: | 2008 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 160`000 kilometri (11 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 70 € (ap 6 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
11 gadus braucu pilnīgi neko neesmu tais;ijis, vienīgi bremžu diskus, un kolotkas nomainīju
jāseko līdzi, virsbūvei, ja parādās rūsa, uzreiz jānovērš, nedrīkst ielaist
Iegādes gads: | 1995 (auto vecums 0 gadi) | Lietošanas ilgums: | 165`000 kilometri (24 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 20.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Mucho carro
Los bandos de las puertas a veces lentos para operar
Iegādes gads: | 2006 (auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums: | 100`000 kilometri (10 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 700 € (ap 70 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Laba mašīna!
Iegādes gads: | 2012 (auto vecums 22 gadi) | Lietošanas ilgums: | 3 gadi |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2013 (auto vecums 24 gadi) | Lietošanas ilgums: | 60`000 kilometri (2 gadi) |
---|
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ta ka mans hobijs retro auto restauracija plus auto remonts.loti jauks un uzticams auto.protams viena un ta pasa gada auto. viens var but ideals, otrs ta sarusejis ka sedekli ar visam skruvem var izraut no salona.
Loti loti gaus.ar orginalo riepu izmeriem. kad ieskrienas 90 --100 motors griezas ar lielakiem apgriezieniem ka vajag.nomainot uz augstaku profila riepam pilseta jabrauc ar terso atrumu.lai veiktu apdzisanu, jareikina ka furas vaditajam. totie arpus pilsetas ideali un ari sidometra raditajs gandriz pareizs -2 km