Renault Kadjar 2015
Auto ir skaists apaļīgs dizains. Tas to padara īpašu savas izlaiduma gadu stūraino auto starpā. Tas bija viens no iemesliem manai izvēlei par šo auto.
Auto gaita ir ļoti klusa un dinamiska. Sajūta kā braucot ar elektroauto, dzird tikai riepas. Uzrāviens ir pārsteidzoši straujš ar 1,2 l dzinēju. Tomēr degvielas patēriņš neatbilst aprakstam.
Man šosejas režīmā reāli ...
visas Renault Kadjar atsauksmes
Šī Renault Kadjar paaudze tika ražota no 2015. gada līdz 2018. gadam. Mums ir informācija par 6 šīs paaudzes modifikācijām. 2015. gada Renault Kadjar ir pieejams ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu (1 versija) un priekšējo riteņu piedziņu (5 versijas). Pilnpiedziņas modeļiem ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm).
Šim Renault pieejami viens benzīna dzinējs ar tilpumu 1.2 litri un jaudu 130 ZS un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.5 līdz 1.6 litriem un jaudu no 110 līdz 130 zirgspēkiem. Latvijā Renault Kadjar visbiežāk sastopams ar 1.5 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 1.2 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Renault Kadjar 2015 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 5.5 līdz 5.6 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 3.8 līdz 4.8 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Renault Kadjar 2015 benzīna versija ir Renault Kadjar 1.2 Automatic, kas vidēji patērē 5.5 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Renault Kadjar 2015 dīzelis - Renault Kadjar 1.5 dCi uz 100 kilometriem patērē 3.8 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Renault Kadjar degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 41 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +40% benzīna motoriem un +41% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Renault Kadjar modifikāciju
Renault Kadjar 2015 CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 123 līdz 126 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 99 līdz 126 gramiem uz kilometru. No Renault Kadjar ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Renault Kadjar 1.2 Automatic, kas vidēji saražo 123 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Renault Kadjar dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Renault Kadjar 1.5 dCi - 99 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.9 sekundēs ieskrienas Renault Kadjar 1.6 dCi versija, savukārt visgausākais ir Renault Kadjar 1.5 dCi, kurš šo ātrumu sasniedz 11.9 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 192 km/h ir 1.2 benzīna 4 cilindru 130 zirgspēku versijai (Renault Kadjar 1.2) un 1.2 benzīna 130 zirgspēku versijai (Renault Kadjar 1.2 Automatic).
Renault Kadjar garums ir 445 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Renault Kadjar ir par 6 cm garāks nekā Toyota RAV4, savukārt 9 cm īsāks nekā Honda CR-V. Renault Kadjar svars (pilna masa) ir no 1853 līdz 2050 kg (atkarībā no modifikācijas), tā svars ir par aptuveni 9 procentiem mazāks nekā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem. Renault Kadjar bagāžnieka tilpums ir 472 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1478 litriem.
Šis Renault ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 10 500 €. Vairāk par Renault Kadjar cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Renault Kadjar modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
Renault Kadjar 2015 1.2
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Renault Kadjar 2015 1.2 Automatic
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 130 ZS | 5.5 l/100km | Automāts (7) | Priekšpiedziņa |
Renault Kadjar 2015 1.5 dCi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Renault Kadjar 2015 1.5 dCi Automatic
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | - | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
Renault Kadjar 2015 1.6 dCi
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.9 sekundēs |
1.6 Dīzelis | 130 ZS | 4.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
Renault Kadjar 2015 1.6 dCi 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (130 ZS) |
1.6 Dīzelis | 130 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Renault Kadjar drošība
Drošības testos Renault Kadjar ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Renault Kadjar saņēmusi ļoti labu vērtējumu 89 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Renault Kadjar saņēmis 74 no 100.
Renault Kadjar drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
Renault Kadjar cenas
Renault Kadjar 2015 - 2018 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 8000 € līdz 15000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Renault Kadjar cena ir ļoti zema - Renault Kadjar ir aptuveni par 33 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma apvidus automobiļi (skat apvidus auto 2015 - 2018 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Renault Kadjar 2018 cena | 10 000 € | 11 500 € | 13 000 € | |
Renault Kadjar 2017 cena | 10 000 € | 12 500 € | 15 000 € | |
Renault Kadjar 2016 cena | 9000 € | 9500 € | 10 500 € | |
Renault Kadjar 2015 cena | 8000 € | 8500 € | 9500 € |
Renault Kadjar kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Renault Kadjar?
Renault Kadjar 2015 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Renault Kadjar kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Renault Kadjar nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Renault Kadjar nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2015 2016 2017 2018
Renault Kadjar auto nodoklis
Izvēlieties Renault Kadjar pirmās reģistrācijas gadu, lai aprēķinātu ikgadējo auto nodokli
2015 2016 2017 2018
Pārbaudi auto vēsturi!
Pārbaudīsim 300+ miljonus bojājumu ierakstu no 900+ datu avotiem 40+ valstīs.
Saņem 20% atlaidi VIN pārbaudei, izmantojot šo formu!
Renault Kadjar uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Renault Kadjar uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 5.8 procentiem šīs paaudzes Renault Kadjar (vidēji 6 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 7%.
Renault Kadjar uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie 10-14 gadus vecie auto
Uzticamākie 10-14 gadus vecie apvidus automobiļi
Renault Kadjar 2015 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Renault Kadjar paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
91% Lietus sensors
89% Riepu spiediena kontrole
87% Metālikas krāsa
73% Kondicionieris
67% Ksenona gaismas
21% Distances kontrole
20% Bi-ksenona gaismas
11%
Renault Kadjar 2015 fotogrāfijas
Renault Kadjar 2015 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Renault Kadjar 2015 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- zemāka cena
- labākas drošības palīgtehnoloģijas
- ietilpīgāks bagāžnieks
- lielāks klīrenss
- zemāka cena
- pieejami benzīna, dīzeļa un gāzes motori
- lielāks klīrenss
- lielāks klīrenss
- pieejami benzīna, dīzeļa un hibrīda motori
- ietilpīgāks bagāžnieks
- augstāka bērnu drošība
- ietilpīgāks bagāžnieks
Atsauksmes par Renault Kadjar
Kopā 4 atsauksmes par Renault Kadjar
Auto ir skaists apaļīgs dizains. Tas to padara īpašu savas izlaiduma gadu stūraino auto starpā. Tas bija viens no iemesliem manai izvēlei par šo auto.
Auto gaita ir ļoti klusa un dinamiska. Sajūta kā braucot ar elektroauto, dzird tikai riepas. Uzrāviens ir pārsteidzoši straujš ar 1,2 l dzinēju. Tomēr degvielas patēriņš neatbilst aprakstam.
Man šosejas režīmā reāli patērē 7,6 l, bet pilsētas režīmā no 8,5 lidz 10. Auto degvielas ekonomijai paredzēts daudz braukt ar inerci. Tas viegli ripo atlaižot gāzi, nav iespējas bremzēt ar ātrumiem automātiskajā režīmā. Braucot pilsētas režīmā, tas rada bremžu sistēmas ātrāku nodilšanu, bet braucot ārpus pilsētas ļauj taupīt degvielu.
Auto pārsteidzoši mazs apgriešanās rādiuss, var viegli apgriezties uz standarta platuma ceļiem.
Auto viegli absorbē visus ceļa nelīdzenumus. Tas rada baudu brauciena laikā. Nekas negrab.
Salona apdare ir viegli kopjams dermatīns mīksta vidus konsole un panelis. Vadītāja sēdvieta augsta un ergonomiska. Augstais jumts ļauj viegli iekāpt un izkāpt no auto. Tas ir auto vidējai un vecākai paaudzei, kurai ir svarīgs komforts vadītāja sēdvietā. Otrajā rindā ir pietiekami daudz vietas jebkura garuma pasažierim. Bagāžnieka ietilpība ir 3 lielie čemodāni vai 2 lieli un 2 mazi čemodāni. Viegli nolaižamas sēdekļu atzveltnes ar sviru no bagāžnieka. Nolaižot atzveltnes veidojas līdzena virsma.
Durvis veras klusi un nosedz slieksni sliekšņi vienmēr tīri.
Auto ir visas galvenās funkcijas vadāmas ar grozāmām pogām un spied slēdžiem.
Labi vadāma kruīza kontrole.
Ir iespēja uzstādīt dažādus motīvus vadības sistēmai mainot spidometra izskatu un krāsas.
Kopumā vadības bloka dizains ir nemoderns, it īpaši degvielas līmeņa un temperatūras rādītāju lielie kvadrātveida kluči.
Degvielas rādītājs strāda neprecīzi, rāda mainīgu degvielas daudzumu. Nevar zināt pareizo atlikumu tam jāseko pēc nobraukuma un savlaicīgi jāpapildina.
Loti neērti darbojas automātiskā ātrumkārba, tā ir neatbilstoša mūsdienu auto dinamiskajām prasībām. Loti sarežģīti pārslēgties no priekšgaitas uz atpakaļgaitu. Tas jādara pārslēdzot neitrālajā pozīcijā. Bieži gadās situācijas kad veicot kādu strauju manevru atpakaļgaitā kārba uzkaras un vairākas reizes jāslēdz ātrumus līdz kārba sāk darboties.
Nereti iesprūst arī elekroniskā stāvbremze. Auto nevar uzsākt gaitu.
Auto automātiski pārslēdz no tuvajām gaismām uz tālajām, bet nav iespējas to darīt manuāli. Tāpēc auto pārslēdz uz tālajām gaismām pa vēlu vai vispār to nedara pilsētā. Tad jātur pilsētā pārslēdzējs ar roku.
Bluetooth strādā nevienmērīgi. Bieži gadās ka audio signāls pēkšņi pazūd garākas telefona sarunas laikā vai ilgstoši klausoties mūziku.
Nav atsevišķi viegla pāreja no radio uz audio multimediju. Lai pārslēgtu uz radio tas jāveic ar vairākām darbībām caur multimediju lodziņu.
Kruīzkontroles starta slēdzis ir vidus konsolē blakus sēdeklim, tas novērš uzmanību no braukšanas jo jāmeklē poga kaut kur sānos. Bet ja to atstāj vienmēr ieslēgtu kruīza kontroli var viegli vadīt ar slēdzi uz stūres.
Neērta ir navigācijas kartes atrašanās zemu vidus konsolē, lai sekotu kartei jānovērš uzmanība no ceļa.
Auto dizaineri nav paredzējuši pietiekami daudz plauktiņus. Nav kur nolikt saules brilles. Visos iepriekšējos auto ko lietoju bija jumtā dažādas kabatiņas brillēm. Te visu jāsamet nelielā plauktā pie ātrumkārbas. Glāzīšu turētāji ir nepareizā vietā starp rokas elkoni un ātrumu pārslēgšanas sviru, tur nevar droši nolikt krūzi ar karstu kafiju. Loti nepārdomāts salona dizains.
Kopumā jāsaka, ka uzsākot auto ekspluatāciju. Tas momentā radīja vilšanos par elektronikas sistēmu neprecīzo darbību. Neērti vadāmo ātrumu pārslēgu un nepareizo navigācijas ekrāna novietojumu.
Iegādes gads: | 2025 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 20`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.9 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu