Skoda Octavia
Skoda Octavia tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Skoda Octavia paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Skoda Octavia ir uzticams auto?
Kopumā Skoda Octavia uzticamība ir vidēja. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Skoda Octavia atrasto defektu skaits ir bijis līdzīgs kā vidēji šāda vecuma auto.
Saskaņā ar šiem pārskatiem visaugstākos uzticamības rādītājus uzrādīja Skoda Octavia no 1998. līdz 2000 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2017. līdz 2019 modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Skoda Octavia paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Atsauksmes par Skoda Octavia
Kopā 49 atsauksmes par Skoda Octavia
Es dievinu šo auto! Labākais no visiem, kas iepriekš ir bijuši. Meklēju universāli, ar lielu bagāžas nodalījumu, salīdzinoši plašu salonu, lai aizmugurē sēdošajiem būtu ērti, ātru apdzīšanai. Tātad, salīdzinot savu škodiņu ar astru (2007), Volvo v50 un dacia duster - bagažniekā ielien viss!!! Bērnu drēbes, saliekamā gulta, vienu brīdi arī rati, miljons rotaļlietu - visām vietas pietiek. Salons: uzstādot jaunākā bērna autokrēslu, vieta ir gan bērnam, gan priekšā sēdētājam, ko nevar teikt par trim iepriekš minētajiem auto. Durvju kabatas, pudeļu/glāžu turētāji, miljons mantu glabāšanas vietu (uz paneļa, uz jumta, kur gaisma, zem priekšējā sēdekļa, sānu kabatas, glāžu / pudeļu turētāji priekšējo durvju kabatās + starp priekšējiem sēdekļiem, roku balsts zem kura ar var diezgan daudz ko salikt.
Ar to dzinēju, kas ir manai meitenei, braukšana un dinamiskā apdzīšana sagādā baudu (2.0 vrs, turbo).
Viens no plusiem - ērti novietots gāzes pedālis - kāja nesāp pat pēc 300 km. Salīdzinājumam: ar astru es raudāju jau pēc 30 nobrauktiem km, Volvo - 150 km, dacia - sāp ceļgali, ja jābrauc visi 300 km vienā virzienā bez pit stop.
Kopumā lielisks auto, vienīgi piekare varētu būt ne tik cieta un pati nedaudz augstāka priekš mūsu netīrītajiem ziemas ceļiem.
Pagaidām šis auto ir mans favorīts, apvidnieka iegādi neapsveru, jo finansiāli nepavilkšu.
Visa mana negatīvā pieredze saistīta ar to, ka pamatīgi iegrābos pērkot šo auto, neskatoties uz to, ka līdzi brauca automehāniķis, jo pašai nav pietiekamu zināšanu par to, kam pievērst uzmanību. Pirmkārt, netika pamanīts tas fakts, ka mašīna ir sista un pamatīgi nošpaktelēta. Pēc visa spriežot pat pabijusi uz sāna, ja ne uz jumta. Bet rūsas ziņā pa šiem gadiem nekā traģiska vēl nav - rudenī tik sliekšņus un spārnus metināja (stūrus). Otrkārt - sajāts dzinējs. Nobraucu mēnesi un mašīna nolēma no manis atvadīties. Tad tika pieņemts lēmums tomēr restaurēt dzinēju par astronomisku summu. Turpmākā dzinēja apkope tikai un vienīgi pie meistara, kas veicis remontu - 140-175 EUR par apkopi + benzīna izmaksas (300 km vienā virzienā līdz servisam).
Vienreiz mainītas bremzes (diski un kluči), nomainīta caurulīte kondicionierim (uzpildīts ir tikai vienreiz, kad sāka "tecēt"), mainīts izpūtējs (izrūsēja bundulis) un, protams, tuvās gaismas spuldzītes paspēja izdegt.
Vēl no mīnusiem - par zemu priekš mūsu netīrumus ziemas ceļiem.
Detaļas, protams, dārgākas nekā iepriekšējai manai mašīnai un parastai Octavia, jo, kā izrādījās, iegādāts ir ekskluzīvs auto.
Iegādes gads: | 2021 auto vecums 14 gadi) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 7480 € (ap 1870 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
2006.gada modelis ar 1.9 tdi dzinējs ir ļoti dinamisks kombinācijā ar automātisko transmisiju. Braucu un baudīju iespēju viegli veikt apdzīšanas manevru vai izraut startu no krustojuma.
Salonā daudz dažādu nodalījumu lietu salikšanai. Sevišķi patika nodalījums centrā uz galvenā paneļa.
Saules sargos spogulis ar apgaismi
Liels plašs bagāžas nodalījums ar dubulto grīdu.. Zem tās var glabāt 1000 sīkumu un bagāžas nodalījuma virsma paliek brīva. Sānos ir plašas nišas ar tādu aprēķinu ka tur droši var novietot dažādas pudeles. Nav jābaidās ja aizripos.Sānu arkās virs tām ir divas slēgtas nišas kur var glabāt auto apkopes piederumus.
Ērta vadītāja vieta. To var noregulēt dažādās pozīcijās atkarībā no vadītāja vēlmēm vai zemu pusguļus vai augstu kā minivenos. Šī gada modelim ir augsta jumta pozīcija ir ērti jebkuram vadītājam un 2 rindā vienmēr var ērti sēdēt 3 pasažieri.
Ļoti labs dzinējs. Tas neprasa ieguldījumu regulāri tikai jāmaina eļļu citas rūpes nebija. Neviens šķidrums.nezuda.
Grūti bija regulēt sēdekļa muguras daļas slīpumu. To regulē ar skrūves tipa mehānismu. Ja vēlējos atlaisties šofera vietā, tas bija smagi un ilgi jā skrūvē. To nevar paveikt ar vienu sviras vilcienu.
Neizturīga balstiekārta pa braucot pa bedrainajām Rīgas ielām ātri salūza visas atsperes un neizturēja amortizatori. Tas prasīja lielus ieguldījumus.
Dīvaina klimatkontrole, tai nav slēdzis AC atslēgšanai. To var ieslēgt iestādot zemu temperatūras režīmu.
Visiem modeļiem ir sarūsējusi daļa aizmugures logā mazgātāja zonā.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums | 100`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 765 € (ap 765 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
1) Ļoti patīkams dzinējs - jaudīgs jau no maziem apgriezieniem - kā jau dīzelis. Ērta DSG kārbas darbība - pārslēdzas ļoti ātri; nav jāšaubās apdzīšanas brīdī, ka var "aizdomāties", ko nācies piedzīvot ar dažām citām automātkārbām. Tai pat gana taupīgs - vienmērīgi braucot pa šoseju līdz 120km/h patēriņš turas ap 5-5,2 l/100km.
2) Ērts un ļoti ietilpīgs auto. Hečbeka/liftbeka virsbūve manuprāt vispār ir ideāla - daudz praktiskāka par sedanu un tai pat laikā neizskatās pēc lempīga universāļa.
1) Ar savu augumu, 192cm, vad.vietā tomēr īsti ērti nevaru iekārtoties. Tāpēc pēc pāris simtiem km mugura krustos sāp un prasās atpūsties.
2) Augsts "tunelis" salonā, tāpēc aizmugurē vidū var sēdēt tikai bērns.
3) Bažas raisa virkne tipisku VW grupas auto potenciālu problēmu: sprauslas, turbīna, divmasu spararats jau "sūta sveicienu" ar pagaidām mazām, bet jūtamām vibrācijām tukšgaitā... Visi šie remonti "budžeta" markai Škoda maksā aptuveni tāpat, kā VW Golf, Passat, Touran, Tiguan, Audi A3 utt...
Iegādes gads: | 2009 auto vecums 2 gadi) | Lietošanas ilgums | 200`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1245 € (ap 177 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Vismaz kustās!
Pilnīgs mēsls! Hadene visu laiku grab , nomainīts ir viss bet joprojam kaut kas tam sūdam tur grab.. Logu tīrītāju slotiņas šad tad " uzkarās" un nevar izslēgt.. Eļļu ēd un kaut kāda baltā eļļa jau , noskrējiens knapi 230 000 bet tik daudz prblēmu.. Lai noņemtu plauktu vajag motoraam paduškas skrūvēt nost un cel motoru augša..
Patēriņš nenormals... kompis rāda itkā 9L bet pēc kilometriem ar 52 L knapi 400 var nobraukt ziemā un 480 vasarā!
Kārba arī interesanta.. Knapi pieskaries pedālim braucot uz 80 km/h un vinš met uz 3.. tad 4 . tad 3.. + atpakaļgaida ātrums kaut ko ieķeras citreiz! Ja pats izdomā taisīt tad rēķinies ka skrūves ar 3 m garu mietu tik var dabūt vaļā , ieēdušās būs jau nu noteikti!
Nezinu , varbūt esmu iegrābies , bet es NEKAD vairs mūžā nepirkšu škodu!!!
Iegādes gads: | 2019 auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums | 35`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 200 € (ap 200 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Savā cenu kategorijā līderis. Ļoti adekvāts aprīkojums par to naudu. Brauc labi, viegli stūrēt un slēgt ātrumus. Jauda laba, neatpalika no C6 3.0d. Fantastiskas gaismas (bixenon), bija vērts piemaksāt. Ergonomisks salona izkārtojums, viss ir parocīgs un ērts lietošanā, uz ekrāniem rādās tikai derīga info nevis kaut kādas glupības. Auto nav liels bet salona forma ir tāda ka iekraut var teju dajebko.
Pagaidām tikai eļļas mainu, bet spararats jau liek par sevi zināt. Bez tā vēl ir neliela eļļas nopūde un priekšējie amortizatori ir mitri.
Man (187cm) nepatika sēdpozīcija. Nedaudz par šauru, kā arī kāpjot iekšā un ārā jāberžas pret neveikli novietoto statni. Piekare par mīkstu, uz lielākiem pampakiem aiziet līdz atsitienam, daudz šūpojas.
Iegādes gads: | 2014 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 74`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Kvalitatīvs salons. Ērti sēdekļi. Labas FULL LED gaismas.
Visa klimatkontroles, radio, sēdekļu apsildes vadība ir TIKAI planšetē... Mēneša laikā jau 6 reizes touch screen bija uzkāries vai neieslēdzās vispār - vari baudīt ziemu vai svelmi salonā, bez iespējām kaut ko regulēt... Sviests pilnīgs. Par 21500 eur gaidīju mazāk problemātisku auto... Jauns stūres rats - vēl viens feils... Mazie un neērtie sānu spoguļi. Front assist bieži nostrādā kļūdaini. Vilšanās par auto elektronisko daļu...
Iegādes gads: | 2020 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 2`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.3 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
- Dinamika (1.6l dīzelis ar tikai 110Zs LV ceļiem ir OK);
- ietilpība;
- patēriņš (reāli uz šosejas 4.5-4.9l uz 100km);
- vadītāja komforts
- Jaunam auto ir briesmīga salona izolācija - tāpat kā sēdēt iekšā bungās, baigi sita pa ausīm, īpaši briesmīga ir durvju iekšējā apdare;
- švaks pret vērpi - uzbraucot/nobraucot no apmalēm bieži nokrīt bagāžnieka pārsegs;
- ziemā, zem -10C, ieslēdzot ventilācijas vidējo kanālu - pie +22 līdz +24 salst kājas, lai nesaltu jāliek uz +27...
Iegādes gads: | 2015 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 72 € (ap 72 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu