Volkswagen Passat
Volkswagen Passat tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Volkswagen Passat paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Volkswagen Passat ir uzticams auto?
Kopumā Volkswagen Passat uzticamība ir nedaudz zem vidējās. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Passat atrasto defektu skaits ir bijis nedaudz lielāks par vidējo rādītāju analoģiska vecuma auto.
Saskaņā ar šiem testiem visaugstākie uzticamības rādītāji bija Volkswagen Passat no 2000. līdz 2005 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2019. modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Volkswagen Passat paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Atsauksmes par Volkswagen Passat
Kopā 140 atsauksmes par Volkswagen Passat
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 19 gadi) | Lietošanas ilgums: | 35`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.2 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 675 € (ap 675 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Normāls, labs latvju proletariāta vāģis. Var visu ko aizvest. Ļoti izplatīts vāciets, līdz ar to visas detaļas ir atrodamas vai veikalā, vai šrotā, turklāt par tikpat proletariātiskām cenām. Mainīju zobsiksnu nesen. Jauns komplekts maksāja 56 E.
Sākumā bija bail pašam līst zem motora pārsega, bet pamazām esmu to iepazinis un pieķēries tam. Arī nav šī gadsimta nanotehnoloģijas viņam vēl, lai gan, pie kompja pieslēdzams viņš ir, kaut kāda elektronika tam ir, no kuras neko nesaprotu, un baidos to dienu, kad vadi sapūs.
Nobraukums 560000, līdz ar to par motoru arī nevar sūdzēties.
Iepriekšējais saimieks esot uzķēries uz kādu vārdotāju un nopircis, uzstādījis kaut kādu degvielas ekonomētāju (kaut kāds magnēts pie degvielas padeves kaut kur?), bet beigu beigās ir diezgan ekonomisks. Ja grib pieaugt ar atgāzēm, var pat samaznāt patēriņu zem 5l, ekonomiski braucot.
Durvju rokturi.
Korozija priekšā, pakaļā. Nereti kādu skrūvi aprauju, nevar kaut ko vaļā dabūt. Tad sanāk palādēties. Ziemas lauskos šim dīzelītim ir auksti - vai nu jāsilda naktī, bet tā var arī izlādēt aķi, ja pa dienu baigi nebraukā. Vai jāatvieno akumulators uz nakti.
Nu, un kruīza kontroles nav.. ;)
Iegādes gads: | 2008 (auto vecums 11 gadi) | Lietošanas ilgums: | 110`000 kilometri (10 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks. Darbus kādus esmu veicis (bez tekošiem)-mainīts sajūgs, ģenerātora rullītis, ģenerātora siksnas spriegotājrullīt i(ja nemaldos divreiz), divus riteņa gultņu
Alumīnija piekare(dārga),bet bieži nav jāremontē. Agrāk ir bijis ka dzinējs apdzenot norauj jaudu(sataisīju). Ja ilgi prātīgi brauc(piemēram sieviete pie stūres) tad dzinējs zaudē jaudu un tad ir kārtīgi jāizgāzē, jāiedo motoram slodze un apgiezieni(tā teikt jāizdzen kodes). 1,6l benz passāts iet mīkstāk. Darbus kādus esmu veicis(bez tekošiem)-mainīts sajūgs,ģenerātora siksnas spriegotājrullītis(divreiz ja nemaldos), ģenerātora rullītis,divus riteņa gultņus, ir bijusi čakarēšanās ar suportiem un br. diskiem. mainīts motora trubas klapans(nemāku tiešāk paskaidrot) stūres pastiprinātājs, kondiķa sūknis. Šķiet ka viss.

Iegādes gads: | 2019 (auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums: | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1470 € (ap 1470 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ietilpīgs, vietas ir pietiekami visam. Priekš saviem 140zs (bosch sprauslas) pietiekami žiperīgs, dinamisks uz trases, par jaudas trūkumu nevar īsti sūdzēties. Komplektācija ir vairāk kā pietiekama. Patīkams salons, ņemot vērā, ka ir gandrīz pilna komplektācija. Mašīnas gabarītus arī viegli just, laba manevrētspēja, arī stāvvietās. Esmu apmierināts ar savu auto.
Varu pieminēt vēl, ka auto no Francijas ievests 2018. gadā ar 280 000km nobraukumu.
Iekritu uz lielāko slimību novēršanu, kā paredzēts jau, pie 300 000km.
Domājams vel būs jāveic turbīnas maiņa tuvākajā laikā.
Elektronika mēdz gļukot, bezatslēgu opcija gļuko, tad slēdz, tad neslēdz auto.
Nopirku ar vienu atslēgu, otras atslēgas izgatavošana un piekodēšana maksā 350eur.
Iegādes gads: | 2014 (auto vecums 25 gadi) | Lietošanas ilgums: | 40`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 442 € (ap 147 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti izturīgs un uzticams auto. Lieliska, izturīga piekare, izturīgi un spēcīgi dzinēji. Gāzes patēriņš (2.paaudze) - ne vairāk kā 10 litri, neatkarīgi no braukšanas stila. Var noregulēt patēriņu līdz 8.5 l/100km, bet gāzes meistars atrunāja. Lai gan tas būtu optimāls patēriņš, es neriskēju regulēt. Iepriekšējam pasātam patēriņš (arī 2.paaudze) bija 8-8.5 l/100km.
Rūsa lien pa visām spraugām - vecums vainīgs un sāls tonnas uz ceļiem. Ventilācijas vadības bloks un durvju rokturi ir šī modeļa vājā vieta
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums: | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 18 € (ap 18 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Pirms tam braucu ar škodu, no nulles nobraucu 300 000 km , tagadējo Passat B6 iegādājos Vācijaa izsolē ar 243 000 km nobraukumu, salonā nav smēķēts , nevar ar šķodu salīdzināt, pimkaart jau salona apdare Passat 10 reiz kvalitatīvāka , degvielas patēriņš par pusotru litru mazāks, dinamika nesaliidzinaami labāka, ziemā labi turas uz ceļa, braucu ar auto jau no 1978. gada ik dienas un esmu nobraucis pār 5 milj km , tā kā zinu kas ir kas
Pagaidām nav nekādu sūdzību, par kvalitatīvu braukšanu nav par ko žēloties.
Iegādes gads: | 1996 (auto vecums 14 gadi) | Lietošanas ilgums: | 400`000 kilometri (22 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Vienkārša uzbūve. "dzimtais" ( 1.6 D) dzinējs bija ļoti izturīgs, bet tagad, sekojot laika garam, ir uzstādīts modificēts 1.9 TDI. "Loti labi "sēž" uz ceļa un, kas īpaši svarīgi, uz slidena un apledojuša. Ietilpīgs un ar lielu kravnesību (gan ar nomainītām aimugures atsperēm no VAZ)
Oriģinālā optika draņķīga, taču, kad uzliku lampas no "SuperMAZA", viss sakārtojās.
Iegādes gads: | 2015 (auto vecums 9 gadi) | Lietošanas ilgums: | 270`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 600 € (ap 85 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Tehniski ļoti uzticams auto. Joprojām 80% virsū oriģinālās detaļas. Ritošā komfortabla, tajā pašā laikā vadāmība ir lieliska.
Degvielas patēriņš arī patīkami iepriecina. Pa štrāsi, īpaši neguļot, zem 5 litriem iekļauties var mierīgi.
Pēc 6 gadu ekspluatācijas sāka manāmi rūsēt.