BMW 3 sērija 2005 vs BMW 3 sērija 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10 sekundes | 10.4 sekundes | |
BMW 3 sērija 2005 ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija 2005 dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija 2008, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā BMW 3 sērija 2008. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija 2005 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 | 6.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 8.8 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija 2008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija 2005 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija 2008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija 2005 var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija 2005 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija 2008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 770 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija 2008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Vairāk par degvielas ekonomiju lasiet rakstā "Kā samazināt degvielas patēriņu?" | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija 2005 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1, BMW Z4 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 3 sērija 2005 varētu būt labāka izvēle. | |||
BMW 3 sērija 2008 2.0 dzinējs: BMW N43 dzinējs balstīts uz vieglmetāla bloku ar divām sadales vārpstām un 16 vārstiem. Degvielas padeves sistēmā izmantoti divi sūkņi – viens tvertnē pārpumpē degvielu un pievada to augstspiediena sūknim, kas tālāk paaugstina spiedienu līdz 200 bar. Sistēmai nav smalkās attīrīšanas filtra, ... Vairāk par BMW 3 sērija 2008 2.0 dzinējs | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.44 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija 2005 ir par 1 cm īsāks nekā BMW 3 sērija 2008, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 460 litri | 460 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1385 litri | 1385 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`000 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4200 | 5800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.7/10 | 7.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|